Як реагувати на офіційні запити Антимонопольного комітету і органів Захисту прав споживачів

In: Адвокатске бюро Яновський і партнери, Відео правова тематика 18 Dec 2017 Tags: , , , , , , , , , , , ,

Вебінар “Як правильно реагувати на офіційні запити, виклики, повідомлення, рішення” 
Частина 3 – Антимонопольний комітет і органи Захисту прав споживачів

Відбудеться 18.12.2017 початок об 11:00

Ви дізнаєтеся:

  • якими каналами і куди надходять запити?
  • ймовірні причини вимагати інформацію? 
  • які законні підстави вимагати інформацію?
  • про які ризики «натякає» запит між рядків?
  • формальні вимоги до запиту?
  • що буде якщо ігнорувати запит або відмовити у задоволенні запиту?
  • строки для розгляду запиту і відповіді?
  • що і як відповідати?
  • які дії ще має право вчинити контролюючий орган поряд із, або після запиту?

 

Ведучий – Олексій Яновський

Засновник холдингу професійних послуг zkg.ua

Юридична освіта, ЛНУ, правознавство – 1996.

Адвокат – 1998

Спеціалізація: Підприємницьке право, податки, право інтелектуальної власності

****
На замітку маркетологам, комерційним директорам, керівникам відділів продажу, менеджерам з продажу, SMM-никам, підприємцям, власникам, керівникам і всім іншим хто просуває власні продукти і має справу з рекламою.
 
“Co ma piernik do wiatraka?” (полонізована ідіома, яка в переносному значенні означає, що одна річ чи явище немає ніякого відношення до іншої речі чи явища)
 
А яке відношення до маркетингу, просування, реклами і PR має Антимонопольний комітет і недобросовісна конкуренція?
 
Ключова фраза – інформація, що в водить в оману, або як не видавати бажане за дійсне.
 
у записі трансляції вебінару є дещо про це
 
***
ЗАКОН У К Р А Ї Н И
Про захист від недобросовісної конкуренції
Стаття 15-1. Поширення інформації, що вводить в оману
 
Поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб’єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб’єкта господарювання.
 
Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які:
 
  • містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, стандарти, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них, а також про істотні умови договору;
  • містять неповні, неточні або неправдиві дані про фінансовий стан чи господарську діяльність суб’єкта господарювання;
  • приписують повноваження та права, яких не мають, або відносини, в яких не перебувають;
  • містять посилання на обсяги виробництва, придбання, продажу чи поставки товарів, виконання робіт, надання послуг, яких фактично не було на день поширення інформації.
 
Стаття 21. Накладення штрафу за недобросовісну конкуренцію
 
Вчинення суб’єктами господарювання дій, визначених цим Законом як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п’яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб’єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.
 
Якщо доходу (виручки) немає або відповідач на вимогу органів Антимонопольного комітету України, голови його територіального відділення не надав відомостей про розмір доходу (виручки), штраф, передбачений частиною першою цієї статті, накладається у розмірі до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
Накладення штрафу здійснюється відповідно до частин третьої – сьомої статті 52 Закону України “Про захист економічної конкуренції”
***
Бажаємо вам усвідомленого і відповідального просування на ринку.

 

 

ЧАТ (тут Ви можете ставити питання лектору)

Підписатись на наші новини


X