Тренінг – “Адміністрування податків, податкові перевірки і оскарження податкових повідомлень рішень”
контакти Академії професійного бухгалтера
+38 (032) 247-11-47; +38 (067) 672-54-09
е-mail: apb@zkg.ua Viber Messenger Telegram
“Ти можеш не помітити, що у тебе все йде добре.
Але податкова служба нагадає”.
П’єр Данінос
Тренінгова програма “Податки для PROFI”
Тривалість: 6 академічних години
(кількість місць обмежена)
Мета тренінгу: підняти знання, вміння та навики цільової аудиторії на рівень фахівця-експерта з адміністрування податків, податкових перевірок і оскарження податкових повідомлень рішень. Відкрити в податковому законодавстві та практиці його застосування нове і неочевидне, що вважалося неіснуючим.
Результат тренінгу: тренінг надає впевненість і розвіює сумніви в тому, що адміністрування податків, податкові перевірки і оскарження податкових повідомлень рішень буде організовано оптимально правильно, завдяки чому активи компанії надійно збережено, забезпечено усі, пов’язані з цим ризики, які стосуються компанії і її посадових осіб – керівників та фахівців.
Місце проведення: м. Львів вул. Пасічна 93Б,
Або онлайн-трансляція з усіх міст України, з будь-якого пристрою
Програма тренінгу:
1. Організація ведення бухгалтерського обліку
2. Загальні положення щодо обліку платників податків
3. Відповідальність бухгалтера
4. Права органів ДФС
5. Первинні документи
- вимоги до оформлення
- архівація документів
- терміни зберігання
6. Адреса СПД – податкова, юридична, фізична, місцезнаходження.
7. Податкова декларація (розрахунок)
8. Внесення змін у звітність у разі виявлення помилок
9. Визначення сум податкових та грошових зобов’язань
10. Оскарження рішень контролюючих органів
- процедура адміністративного оскарження
- оскарження у суді
11. Сплата узгодженого податкового зобов’язання
12. Податкове повідомлення-рішення
13. Податкова вимога
14. Загальні положення щодо обліку платників податків
15. Перевірки, види перевірок, особливості, спосіб проведення підстави для:
- камеральних перевірок
- документальних виїзних
- документальних невиїзних
- фактичних
- матеріали, що є підставвою для висновків під час проведення перевірок
- умови та порядок допуску посадових осіб органів державної податкової служби до проведення документальних виїзних та фактичних перевірок
- надання документів
- оформлення результатів перевірок
- правила поведінки під час проведення перевірок
16. Джерела сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу
17. Строки давності та їх застосування
18. Штрафні санкції
19. Пеня: види, способи обчислення.
ПРАКТИЧНІ КЕЙСИ
1. Документальна перевірка: як зберігати документи, які реєстри обліку слід надавати інпекторам.
2. Чи потрібна на підприємстві головна книга?
3. Фактична перевірка: як підготувати персонал.
4. Як «зустріти» та «провести» перевірку.
5. Як чинити бухгалтеру, який отримав на руки податкове повідомлення-рішення.
6. Обчислення штрафів та пені за порушення ПКУ: практичні завдання.
Тривалість тренінгу 6 академічних годин (як правило з 14:00-19:30)
Включено 2 перервина на каву по 15 хв. та роздатковий матеріал
Для реєстрації на будь-який тренінг 1 тренінгової програми 2 зателефонуйте будь-ласка до нас в офіс за телефонами:
е-mail: apb@zkg.ua Viber Messenger Telegram