fbpx
[get_banners]

Вигоди та переваги бухгалтерського аутсорсингу

Напишіть кроли вам зручно отримати дзвінок
[contact-form-7 id="3679" title="Отримати дзвінок"]
Заповніть опитувальник і отримайте безкоштовну консультацію і детальну письмову інформацію від нашого фахівця про умови надання послуг з бухгалтерського обліку

контакти Бухгалтерської компанії “Збережені активи”

+38 (032) 247-04-00+38 (067) 673-35-99 е-mail:  za@zkg.ua

Ведення поточної бухгалтерії на підприємстві – обов’язкова функція кожної компанії, так само, як і вчасне та повне звітування про результати підприємницької діяльності. Ось чому пошук висококваліфікованого досвідченого головного бухгалтера є одним з перших та найбільш відповідальних завдань для кожного керівника. Втім доволі часто з цим виникають складнощі: далеко не завжди вдається одразу зарахувати в штат бухгалтера, який буде надавати якісні послуги на визначених умовах. Дійсно професійні спеціалісти часто претендують на високу заробітну плату, додаткові бонуси, окремий кабінет, інші преференції – не кажучи вже про набір одного або кількох помічників в залежності від обсягу роботи та специфіки діяльності компанії. В свою чергу все це тягне за собою іноді абсолютно непомірні витрати, які у більшості випадків не є продуктивними, а отже економічно виправданими. З іншого боку, найм не надто професійного й амбітного головного бухгалтера нерідко обертається справжнім головним болем для генерального директора та засновників підприємства. Допущені в звітуванні помилки є підставою не лише для сплати штрафів та пені, але й для адміністративної, а в окремих випадках – кримінальної відповідальності. Як уникнути ризиків в обох ситуаціях? Чи є золота середина і як швидко знайти ідеального спеціаліста для ведення бухгалтерського обліку та звітування на весь життєвий цикл компанії? Відповідь на найгостріші питання є – і це бухгалтер на аутсорсингу.

Позаштатний бухгалтер: аутсорсинг в обліку й звітуванні на підприємстві та його переваги

Для початку варто з’ясувати, що таке аутсорсинг і яким чином він може бути застосований до ведення бухгалтерії в компаніях України та світу. Саме поняття аутсорсинг походить від англійського outsourcing (out – зовні, поза межами; source – джерело). За своєю суттю аутсорсинг – це передача певних функцій суб’єкта на виконання стороннім особам та організаціям. Таким чином бухгалтерський аутсорсинг – це ведення бухгалтерії компанії спеціалізованими фірмами та організаціями без зарахування бухгалтерів у штат компанії. Згідно законодавства України суб’єкти підприємницької діяльності не зобов’язані мати головного бухгалтера в штатному розписі. Звітувати про результати діяльності компанії може сам директор або довірена особа (з відповідно оформленою довіреністю від директора). Цілком зрозуміло, що найчастіше керівнику компанії за оперативним управлінням її діяльністю, розробкою стратегій просування на ринок бренду та окремих товарів (послуг) просто ніколи якісно вести поточний бухгалтерський облік. А звітування наприкінці звітних періодів, підготовка, перевірка та подача даних взагалі вимагають повної ізоляції від будь-яких інших задач. Ось чому сучасні директори, що орієнтуються на ефективність та економічну виправданість кожного бізнес-процесу, обирають бухгалтерський аутсорсинг. З його допомогою топ-менеджмент компанії може займатися своїми безпосередніми обов’язками так би мовити “без відриву від виробництва”.

Однією з головних вигод, яку отримують усі клієнти Бухгалтерської компанії “Збережені активи” в сфері бухгалтерського аутсорсингу є договір страхування професійної відповідальності перед кожною компанією-клієнтом на 5 мільйонів гривень. Цей документ виступає в ролі свого роду страхового полісу підприємства і убезпечує його від наслідків будь-яких неумисних помилок, чи так званого “людського фактора” що їх може бути допущено в поточній бухгалтерії – від найдрібніших до суттєвих. Договір страхування не лише засвідчує готовність Бухгалтерської компанії “Збережені активи” повністю відповідати за роботу кожного фахівця-бухгалтера, що надає послугам на аутсорсингу, але й підкреслює впевненість у високому професіоналізмі, діловій відповідальності та фаховому рівні спеціалістів.

Найбільш очевидними перевагами бухгалтерського аутсорсингу є:

  • Можливість залучення до ведення бухгалтерії компанії провідних спеціалістів, що пройшли жорсткий відбір та не один раз довели свій професіоналізм;
  • Доступ до бухгалтера для з’ясування будь-яких питань та отримання консультацій шість днів на тиждень, окрім неділі (а не суботи й неділі, як це буває при зарахуванні бухгалтера в штат компанії);
  • Тривалість робочого дня аутсорсингової  Бухгалтерської компанії “Збережені активи” з питань обліку, аудиту, податків та фінансової діяльності  підприємств становить 12 годин, а не 8, як це передбачено законодавством України для працівників, прийнятих на роботу за трудовим наймом;
  • Взаємозамінність бухгалтерів, що працюють на аутсорсингу – це дозволяє швидко та безболісно змінити бухгалтера у разі необхідності, а також гарантує, що у випадку хвороби, відпустки, відсутності на робочому місці з інших причин одного аутсорсингового бухгалтера, його буде тимчасово замінено іншим. Такий підхід убезпечує власників компаній-клієнтів Бухгалтерської компанії “Збережені активи” від виникнення складнощів та накопичення гострих і нагальних питань за час відсутності головного бухгалтера, а хвороби й відпустки – це обов’язкові етапи в роботі навіть найбільш досвідчених і відповідальних штатних працівників;
  • Достойна репутація спеціалістів, їх досвід, регулярна комунікація з провідними бухгалтерами Львова та України, а також з представниками фіскальних та контролюючих органів регіону;
  • Можливість підбору фахівця саме у обраній галузі виробництва, торгівлі чи надання послуг зі значним практичним багажем знань та навичок ведення бухгалтерії на аутсорсингу з конкретною специфікою. Це дозволяє клієнту уникнути прийому на роботу спеціаліста, рівень знань та досвіду якого значно вищий (і, відповідно, вимагає більш високої оплати чи надання додаткових преференцій за рахунок роботодавця) чи помітно нижчий (що є загрозою допущення помилок, передумовою для відправки на курси підвищення кваліфікації, тренінги та отримання платних консультацій з ряду питань);
  • Економія зусиль та часу топ-менеджерів (директора, начальника відділу персоналу тощо), необхідних для пошуку ідеального для конкретного підприємства головного бухгалтера – у випадку бухгалтерського аутсорсингу з компанією у певних випадках може першопочатково починати працювати ціла команда бухгалтерів-професіоналів, з яких потім для зручності комунікації обирається один ведучий.

Перелічені переваги є дуже суттєвими, але не завжди можуть стати вирішальними, хоч і дуже впливають на цінність і цілісність послуги. І хоча з часом практично усі власники та директори підприємств починають чітко усвідомлювати наведені тут переваги, в більшості випадків позитивне рішення щодо початку використання бухгалтерського аутсорсингу спричинене в основному фінансовою вигодою компанії від співпраці такого типу.

Фінансова вигода компанії від бухгалтерського аутсорсингу

Більшість власників бізнесу вважають, що вигода від будь-якого проекту є виключно тоді, коли він приносить кошти або допомагає економити витрати компанії. І такий підхід є виправданим абсолютно для всіх напрямків підприємницької діяльності в Україні. Яким же чином бухгалтерський аутсорсинг допомагає збільшити прибутки компанії? В першу чергу, за рахунок економії витрат. Ось лише найбільш очевидні вигоди від від бухгалтерського аутсорсингу для підприємств:

1. Економія на фонді заробітної плати.

Висококваліфікований головний бухгалтер для малого або й середнього підприємства (мікро-підприємства до уваги не беремо), в штат, коштує дуже недешево. Починаючи від суто заробітної плати (як правило, вона становить 500 000 – 800 000 гривень у рік за достойного спеціаліста) і закінчуючи додатковими преференціями у вигляді:

  • окремого кабінету та обладнання комфортного і ергономічного робочого простору (від 40 000 до 160 000 гривень на рік);
  • службового автомобіля та відшкодування витрат на паливо (від 200 000 до 400 000 гривень на рік);

2. Економія на поточних витратах підприємства,

пов’язаних з організацією робочого процесу для бухгалтера, а саме на оплаті:

  • службових пристроїв для мобільного зв’язку та роботи (телефони, ноутбуки, супутні пристрої) – від 5 000 до 50 000 гривень на рік);
  • програмне забезпечення та регулярне оновлення ліцензій – від 2 000 до 5 000 на рік;
  • обслуговування техніки та робочого простору (послуги системного адміністратора, прибиральниці, витрати на енергопостачання та обігрів приміщення тощо) – від 40 000 до 80 000 гривень на рік;
  • забезпечення поточною фаховою періодикою, а також необхідними для роботи та відновлення енергії засобами (канцтовари, серветки, мило, питна вода, кава та чай тощо) – від 4 000 до 20 000 гривень на рік.
  • Заощадження на оплаті понаднормової роботи штатного головного бухгалтера у разі виникнення такої необхідності.
  • Економія коштів, які мають бути витрачені на підвищення кваліфікації бухгалтера чи оплату послуг бухгалтерського консалтингу.

Вартість таких послуг іноді сягає десятків тисяч гривень на місяць. Щоб переконатися в цьому, достатньо переглянути пропозиції в Інтернеті за запитом “бухгалтерські послуги прайс Львів” тощо.

3. Заощадження коштів при розширенні штату

витрати на найм і розширення бухгалтерів в процесі економічного зростання компанії (а це тягне за собою так само відповідні витрати на організацію робочого простору для підрозділу бухгалтерії).

4. Економія на штрафах та пенях

у випадку допущення бухгалтерських помилок чи неточностей: в той час, як з працівника на підприємстві може бути максимально утримано одномісячний заробіток та не більше  20% сукупного місячного доходу, бухгалтер на аутсорсингу чи  Бухгалтерська компанія “Збережені активи” несуть повну фінансову відповідальність за помилки в роботі спеціалістів.

5. Заощадження на податках:

витрати на бухгалтерський аутсорсинг не обтяжуються додатково більш, ніж 34% податків на зборів. Вони повністю зараховуються до витрат підприємства, зменшуючи разом з тим базу для обчислення податку на прибуток.

Таким чином, бухгалтерський аутсорсинг володіє рядом організаційних переваг та фінансових вигод, що суттєво впливають на якість роботи підприємства в цілому. Зокрема, покращують не лише оперативне ведення бухгалтерії та звітування у фіскальні органи, але й ряд бізнес-процесів, пов’язаних з підбором персоналу, організацією роботи бухгалтера та контролю за її ефективністю. Це найкращий шлях для страхування від непрофесіоналізму чи випадкових помилок в роботі фахівця з обліку витрат та доходів компанії.

Можливість бухгалтера бути на зв’язку майже цілодобово та без вихідних, отримувати безкоштовні термінові консультації від колег, залучення додаткових спеціалістів в окремих нагальних випадках: усе це відкриває нові перспективи розвитку бізнесу, легальної мінімізації податків та суттєвого зниження щорічних витрат на утримання штату бухгалтерів – до кількох мільйонів гривень щорічно.

Бухгалтерський аутсорсинг – це сучасний дієвий метод ведення бухгалтерії без обтяжливих фінансових вливань, потенційних економічних ризиків та непередбачуваного людського фактору. Очевидні вигоди роблять бухгалтерський аутсорсинг провідним інструментом ведення бізнесу в Україні та світі.

(15 - 5.00 - 5)
X