контакти Бухгалтерської компанії “Збережені активи”
+38 (032) 247-04-00; +38 (067) 673-35-99 е-mail: za@zkg.ua
WhatsApp, Viber, Telegram +380503254395
Фізичні особи-підприємці, які самостійно здійснюють господарську діяльність, повинні проводити бухгалтерський облік та своєчасно сплачувати податки. Проте що робити, якщо ви не володієте відповідними знаннями та не маєте фінансової можливості прийняти на роботу бухгалтера? Найкращий варіант у такому випадку – звернутися за допомогою до спеціалістів “Західної консалтингової групи”. Вони виконають усі роботи, пов’язані з обліком доходів, витрат та інших показників оподаткування. Якщо ви делегуєте повноваження зі звітності ФОП, зекономите на утриманні відповідного співробітника та сконцентруєте увагу на розвитку власного бізнесу.
Підприємці, які вирішили займатися веденням бухгалтерії, подачею звітності ФОП власноручно, не завжди встигають слідкувати за змінами податкового законодавства. А допущені помилки призводять не тільки до втрати часу на їх виправлення, а й до чималих штрафів. Ось чому віддалений бухгалтер для ФОП – вдале рішення. Його послуги актуальні для підприємців, які працюють на загальній та спрощеній системі оподаткування. Це може бути разове та комплексне ведення бухгалтерії і подання звітності ФОП. Повністю передаючи цю сферу ведення бізнесу, ви зможете цілком зайнятися улюбленою справою.
Якщо ви думаєте, що зможете власноручно здавати звітність ФОП, рекомендуємо ознайомитися з її специфікою. І почати треба з основ. Одразу ж дізнайтеся правила заповнення податкової декларації. Отже, платники єдиного податку 1 та 2 групи подають її щорічно. Строк подачі декларації обмежується 60 днями після завершення звітного періоду. Платники єдиного податку 3 групи приносять до податкової служби декларацію у строки передбачені для квартального звітного періоду, але не пізніше 40-ка днів після його завершення.
Податкова звітність ФОП надається у кілька способів:
Форма декларації для платників єдиного податку загальна для всіх груп. Складається вона з шести розділів. У першому декларант вказує дані про себе. З наступних 3-х розділів обробляється тільки один, у решті – ставиться прочерк. Отже, 2 розділ – для першої групи, 3 розділ – для другої групи, 4 розділ – для третьої групи. У 5 розділі вказуються дані щодо єдиного податку. Наступна частина обробляється, якщо декларант допустив помилки у звітності за попередній період.
Подання звітності ФОП – кропіткий та відповідальний процес. Тому варто детальніше розібратися з тим, що вказувати у кожному із розділів податкової декларації. У 1 частині є кілька граф. Перша із них стосується типу декларації. Вона може бути:
У наступних графах вказується ідентифікаційний код ФОП, коди та назви видів діяльності, кількість працівників, які фактично працювали по трудовому договору за звітний період.
У розділах від 2-го до 4-го вказують суми єдиного податку за кожний місяць подання звітності ФОП, суму отриманого доходу. Ним вважається виручка від продажі товарів та надання послуг у готівковій та безготівковій формах, безкоштовно отримані товари та послуги. До доходу не відносяться будь-які пасивні надходження – дивіденди, відсотки та компенсації, а також плата за продаж майна, що належить фізичній особі та, яке потрібне для ведення господарської діяльності. Дохід виникає коли кошти надходять у касу чи на банківський рахунок.
Варто бути обачним щодо перевищення доходу за звітний період. Його обов’язково потрібно демонструвати у звітності ФОП. Підприємці 3-ї групи мають вказувати перевищення доходу у своїй звітності. Втрата відсотків від нього не така болюча втрата, як перехід у наступному періоді на загальну систему оподаткування. Внаслідок цього потрібна буде певна підготовка:
5-й розділ декларації призначений для прорахунку кінцевої суми податкового зобов’язання підприємця на єдиному податку за підзвітний строк. Він не заповнюється, якщо звітність ФОП подається самовільно та не у визначений строк. Далі записується сума єдиного податку зі зростаючим підсумком з початку року. Далі – сума податку за попередній період, за ним – та, яку потрібно оплати за звітний строк.
Наступний 6-й розділ заповнюється, коли у звітності ФОП була допущена помилка за попередній період. Якщо ви виявили її самотужки, змінити її можна двома способами: у декларації чи в уточнюючій декларації. Якщо помилка призвела до несплати податку, підприємцю доведеться сплатити штраф у розмірі 3% від суми податку, якщо декларація уточнююча. 5% від суми несплаченого податку – у випадку, якщо виправлення подається в актуальній декларації. Очевидно, заповнення звітності ФОП не викликає труднощів. А ось порядок визначення сукупної суми доходу – питання складне. Правильно складена угода вбереже вас від потреби сплачувати податки за підвищеною ставкою.
Кожного року зазвичай змінюються норми оподаткування та звітності ФОП. Хоча такі зміни незначні, проте слідкувати за ними потрібно. Розрахунок ставки єдиного податку для 1-ї та 2-ї груп відбувається у відсотках, в залежності від розміру мінімальної заробітної плати та встановленого прожиткового мінімуму. Мінімальна заробітна плата на поточний рік встановлюється Законом «Про держаний бюджет».
Нагадаємо, що фізичні особи-підприємці, які належать до 1 групи, мають право на торгівлю на ринку, не використовують найману працю та виручка яких не перевищує 300 тисяч гривень на рік. Вони щомісячно сплачують ставку єдиного податку та єдиного страхового внеску. Такі ж податки сплачують і підприємці 2 групи, але відсоток ставки єдиного податку вищий, ніж у представників 1 групи. ФОП 2 групи можуть мати дохід не вище 1,5 млн. на рік. Вони наймають не більше, ніж 10 працівників. Такі підприємці виробляють та продають товари, займаються ресторанною справою. ФОП, що належать до 3-ї групи мають дохід, який не перевищує 5 млн. на рік. Вони сплачують 3% від суми. Підприємці, які використовують найману працю без обмежень у кількості штатних одиниць, віддають 5% від сукупного доходу. Вони можуть здійснювати будь-яку діяльність, яка не заборонена тим, хто платить єдиний податок.
Неповна, несвоєчасна сплата чи повна несплата єдиного податку призводить до штрафних санкцій. Він визначається відсотковою ставкою від суми податку. На суму податку, яка залишилась, нараховується пеня. Вона призначається і на суму штрафу і на сам податок. Нарахування пені завершиться в день, коли підприємець закриває всі свої борги. Вона, до речі, також визначається відсотковою ставкою.
Сума доходу, що показується у звітності ФОП, визначається Книгою обліку доходів. Для платників податку 1, 2 та 3 груп, які не сплачують ПДВ, вона має однакову форму. До неї вносяться лише доходи підприємців. Для платників податків 3 групи з ПДВ вона дещо відрізняється. Різниця в тому, що ФОП мають вказувати ще й витрати. Книгу після заповнення останньої сторінки підприємці повинні зберігати протягом 3-х років. Якщо така книга втрачена, до підприємця можуть бути використані штрафні санкції. Те ж стосується зберігання первинних документів, звітних та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності ФОП, інших паперів з питань нарахування та сплати податків та зборів. Штрафи накладаються й у випадку ненадання контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій. Ті ж дії, здійснені платником податку, до якого такий штраф вже накладався, призводять до накладення повторного, але підвищеного штрафу.
Очевидно, що складати звітність ФОП та слідкувати за змінами у законодавстві самостійно досить складно. Доведеться витратити час на вивчення норм та вимог щодо підприємців тієї форми, до якої ви належите. Також потрібно читати та знайомитися з новими правилами, які вводяться досить часто. Співробітники “Західної консалтингової групи” вважають, що кожна людина має займатися своєю справою. Якщо бухгалтерія та податкове законодавство для вас – складні поняття, зверніться за допомогою до спеціалістів. Так ви будете певні, що вся звітність ФОП надана своєчасно та правильно. Не доведеться сплачувати штрафи та виправляти помилки. Ви займаєтеся розвитком свого бізнесу, не відволікаючись на підготовку звітності ФОП.
Бухгалтерський аутсорсинг з ведення податкового обліку та внутрішньої бухгалтерії для приватного підприємця, на основі базового тарифного пакету “Бухгалтерія фізичної особи – підприємця”.
Податковий кодекс України, з однієї сторони дещо спростив для “спрощенців” і ускладнив для “загальносистемників” фізичних осіб – підприємців ведення обліку та звітності.
Згідно з податковим кодексом, особливі вимоги ставляться щодо ведення обліку фізичних осіб підприємців, які використовують загальну систему оподаткування. Таким підприємцям, щоб правильно обраховувати податки, тепер фактично потрібно вести облік за правилами бухгалтерського обліку, встановленими для юридичних осіб. Крім цього, необхідно вести паперову книгу обліку доходів і витрат (електронної форми не існує) із ручним записом кожної операції, а не із щоденним підсумком як це допускалося раніше. В зв’язку з цим існують великі ризики штрафів за готівкові операції, помилки в записах тощо. Навіть для юридичних осіб вже не існує такого рутинного способу обліку як ведення рукописних книг обліку. Тому, якщо Ви не підприємець-спрощенець, Ваш бізнес прибутковий, стійкий і здатний розвиватися, ми радимо зареєструвати юридичну особу (наприклад приватне підприємство або товариство з обмеженою відповідальністю) і вести бізнес через своє підприємство, використовуючи податкове планування, де мається на увазі регулярна податкова звітність. Так буде простіше надійніше і безпечніше.
Для підприємця – спрощенця без найманих працівників, тарифний пакет відповідає наступним критеріям:
Підприємець – спрощенець з найманими працівниками, матиме тарифний пакет, що відповідає наступним критеріям:
Підприємцю – загальносистемнику без найманих працівників, запропонований тарифний пакет відповідає наступним критеріям:
Для фізичної особи-підприємця – загальносистемника з найманими працівниками, даний тарифний пакет відповідає наступним критеріям:
загальна система оподаткування для фізичних осіб – підприємців, які мають найманих працівників.
Фізичній особі-підприємцю – загальносистемнику з найманими працівниками, який є платником ПДВ, тарифний пакет відповідає наступним критеріям:
Вартість абонентської плати (тарифного пакету) залежить від кількості здійснених господарських операцій в місяць та найманих працівників.
В дані тарифні пакети входить підготовка і подання:
Для підприємців на загальній системі, які є платниками ПДВ додатково готується та подається:
Для легальності вашого представництва в державних органах та гарантії стабільного надання послуг укладаємо письмовий договір на бухгалтерське обслуговування з Бухгалтерською компанією Збережені активи холдингу професійних послуг “Західна консалтингова група”. Наша професійна відповідальність перед Вами застрахована на 1 000 000 грн., і ми несемо повну відповідальність за збитки, штрафи та помилки, неправильне нарахування податків, що сталося з нашої вини під час надання послуг.
Підготуємо та подамо податкову і бухгалтерську звітність, в різних районах Львова, Львівської області або по Україна без проблем, оскільки при укладені договору на бухгалтерське обслуговування, одночасно рекомендуємо та пропонуємо укласти договір на подачу звітності в електронній формі, через електронну пошту, за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП) на звітності. Це дуже простий, сучасний, ефективний та зручний спосіб “заочного спілкування” з державною податковою службою, пенсійним фондом тощо. За наявності ЕЦП, немає необхідності стояти годинами в чергах і ризикувати заплатити штраф через несвоєчасну здачу звітності.
Фізичні особи-підприємці, які самостійно здійснюють господарську діяльність, зобов’язані вести бухгалтерський облік та сплачувати податки. Однак часто виникають ситуації, коли підприємець не має можливості самостійно вести бухгалтерію через брак знань або часу. В таких випадках найкращим варіантом є звернення до спеціалістів для допомоги в подачі звітності та обліку доходів і витрат. Залучення бухгалтера дає змогу зосередитися на розвитку бізнесу, заощаджуючи час і ресурси. Звіт у податкову ФОП подається за різними графіками залежно від групи оподаткування. 1 та 2 групи подають звітність один раз на рік, протягом 60 днів після завершення звітного періоду. 3 група подає звітність після кожного кварталу, але не пізніше ніж за 40 днів після завершення кварталу. Звітність подають кількома способами: особисто, через довірену особу, поштою або через інтернет (електронною поштою). Ці варіанти дають змогу обирати найзручніший спосіб подачі, залежно від місця перебування та технічних можливостей. Заповнення декларації вимагає дотримання кількох важливих кроків. Залежно від обраної групи, форма декларації та терміни подачі варіюються. Група єдиного податку впливає на розмір ставки та обов’язкові реквізити. У декларації потрібно вказати загальні відомості: ідентифікаційний код або паспортні дані; рік та період, за який подається декларація; контактні дані, місце реєстрації та інша необхідна інформація. Також необхідно вказати загальний дохід за звітний період. Якщо підприємець працює за спрощеною системою, то цей дохід буде основним показником для визначення податкового зобов’язання. Після визначення доходів і витрат обчислюється сума, яку необхідно сплатити. Це залежить від обраної групи та застосовуваної ставки. Після заповнення декларації підприємець її підписує. Якщо декларація подається електронно, потрібен електронний підпис. Податкова декларація єдиного податку подається до контролюючого органу не пізніше ніж за 40 або 60 днів після закінчення звітного періоду. Якщо після подачі було виявлено помилки, подають уточнюючу декларацію, щоб виправити дані. У випадку необхідності, можна звернутися до бухгалтера або спеціалізованої компанії для заповнення звіту, щоб уникнути помилок і штрафів. Фізичні особи-підприємці, що працюють на спрощеній системі оподаткування, мають регулярні зобов’язання щодо подачі звітності та сплати податків. ФОП 1 та 2 груп повинні здійснювати оплату до 20 числа кожного місяця як авансовий платіж за поточний місяць. Якщо останній день терміну сплати припадає на святковий чи вихідний день, термін переноситься на наступний операційний день. Підприємці 1 та 2 груп можуть здійснити передоплату за весь звітний період (квартал або рік), щоб уникнути щомісячних платежів. У разі припинення підприємницької діяльності, здійснити оплату потрібно до останнього дня місяця, в якому анульована реєстрація ФОП. У випадку припинення реєстрації за рішенням наглядового органу, оплата здійснюється до кінця місяця анулювання реєстрації. Річну декларацію необхідно подати протягом 60 днів після завершення року. Податковий звіт ФОП 3 група подається щоквартально. Терміни подання та сплати: 1 квартал — 10-20 травня; 2 квартал — 9-19 серпня; 3 квартал — 11-21 листопада; 4 квартал — 10-20 лютого наступного року. ФОП 4 групи, які займаються сільським господарством, розраховують суму податку щорічно на 1 січня. Декларацію необхідно подати до 20 лютого поточного року. Платники цієї групи сплачують податок щоквартально, водночас ставки можуть коливатися. Фізичні особи-підприємці зобов’язані подавати регулярні звіти та сплачувати податки вчасно. У разі невиконання цих обов’язків передбачені штрафні санкції. У разі неплатежу або неповного погашення податкових зобов’язань, штраф для 1 та 2 групи може становити до 50 % від ставки єдиного податку, обраної платником. Штрафи за порушення регламентуються Податковим кодексом України. Основні санкції за несплату для ФОП 3 групи: 10 % від суми податку при першому порушенні; 25 % при умисному порушенні; 50 % за подальше навмисне порушення протягом трьох років; 75 % за три й більше умисних порушення протягом трьох років. Щоб уникнути штрафів і забезпечити правильне ведення обліку, рекомендується скористатися послугами бухгалтерів, аби вчасно подавати звіти в податкову для ФОП. Замовивши бухгалтерський супровід, клієнт отримує індивідуальний підхід, консультації від кваліфікованих фахівців і можливість замовити додаткові бухгалтерські послуги за найкращими умовами. ФОПи, що працюють на загальній системі оподаткування, зобов’язані подавати кілька типів звітності до податкових органів. Декларація про доходи — основна звітність. Вона містить інформацію про податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) та військовий збір, сплачені підприємцем. ФОП, що використовує орендовану землю для комерційної діяльності, має подати звіт про суму орендної плати. Це може бути річний або щомісячний звіт, залежно від умов оренди. Усі підприємці на загальній системі мають подавати річний звіт Д-5, який містить дані про доходи та сплачений єдиний соціальний внесок (ЄСВ). Для підприємців, які не здійснювали діяльність у звітному періоді, подання порожньої звітності не є обов’язковим, але фахівці рекомендують подавати звіт по єдиному податку ФОП, щоб уникнути питань з боку податкової служби. Правильна подача звітності — ключовий аспект ведення бізнесу. «Західна консалтингова група» надає професійну допомогу в складанні та поданні звіту. Наші послуги: Коректне заповнення звітності — допоможемо правильно оформити податкові декларації. Термінова подача — подаємо звіт у податкову ФОП вчасно, щоб уникнути штрафів. Консультації — надаємо консультації щодо оподаткування та вибору групи. Чому варто обрати нас: професіоналізм — наші бухгалтери мають багаторічний досвід; швидкість — працюємо швидко та ефективно; безпека — інформація обробляється конфіденційно. Займаємося не тільки звітністю, а й надаємо повний спектр бухгалтерських послуг, щоб клієнт міг зосередитись на розвитку бізнесу, а не на адміністративних завданнях. Готові допомогти у будь-який час!Звіти в податкову для ФОП: що варто знати
Як заповнюється податкова декларація єдиного податку
Звіти в податкову для ФОП: коли платити податки?
Звіти в податкову для ФОП і штрафні санкції
Звіт у податкову ФОП на загальній системі
Звіт ФОП єдиний податок: допомога від «Західної консалтингової групи»
Підписатися на новини
Підпишіться на щотижневий дайджест новин і будьте в курсі подій без зайвого спаму Підписатися |
Нерозголошення конфіденційної інформації
Реєстрація авторського права на твір
Бухгалтерські послуги ціна київ
Зміна власника юридичної особи
Бухгалтерські послуги тернопіль
Податкове планування та його етапи
Як правильно укласти договір у бізнесі
Специфіка реєстрації потужностей та ведення державного реєстру: поради фахівців
Розпорядження правами інтелектуальної власності
Порядок реєстрації авторського права
Передача прав інтелектуальної власності
Реєстрація промислового зразка
Правовий захист від недобросовісної конкуренції
Субліцензійний договір на використання торгової марки
Реєстрація торгової марки за кордоном
Міжнародна реєстрація торгової марки
Договір про передачу прав на торгову марку зразок
Реєстрація авторських прав на твір
Торгова марка для домену в зоні .UA
Ліцензійний договір на використання твору
Отримання вигод від прав інтелектуальної власності: розробка та реєстрація ліцензійних договорів
Розробка договорів франчайзингу для комерційної концесії – правові аспекти
Реєстрація приватних підприємств
Реєстрація змін до статуту підприємства
Договори і положення про захист комерційної таємниці
Юридичні послуги корпоративних юрисконсультів це