Поділ заявки на торгову марку між партнерами

Поділ заявки на торгову марку між партнерами цікавить тих, хто бажає розділити спільний бізнес або змінити пакет акцій і, разом із цим, вплив на виробництво, продажі та отримання прибутку після поданої спільної заявки на реєстрацію торгового знаку. Якщо поданий документ розглядається, а свідоцтво про реєстрацію ще не видане, скористайтеся послугами співробітників компанії Адвокатського бюро «Яновський та партнери». Ми внесемо зміни в процес оформлення торгового знаку. Ви отримаєте реєстрацію марки на різні види товарів та послуг.

Будь-яка сучасна організація функціонує в мінливих умовах середовища та має орієнтуватися на постійні зміни ринку. Тому часто після подання заявки на оформлення торгового знаку, співзасновники вирішують розділити товарний асортимент або спектр послуг, що належать до зареєстрованої торгової марки. Однією з причин цього може стати бажання децентралізувати управління компанією або наростити виробництво через інвестування окремих напрямків діяльності. За час, коли заявка знаходиться на розгляді, а триває це кілька місяців, може змінитися конкурентне становище фірми, економічні показники в галузі та цілій країні, наявність інвесторів, які здатні диктувати умови щодо розподілу власного капіталу.

Порядок подання заявки на поділ торгової марки між партнерами в Україні

При поданні клопотання про поділ заявки на торговельну марку між партнерами потрібно врахувати важливий момент: ви можете підготувати кілька таких документів на розгляд за умови, якщо в них не будуть перераховані товари й послуги, схожі за категоріями чи споріднені за ринковим сегментом і призначенням. Тобто фахівці Адвокатського бюро «Яновський і партнери» зможуть допомогти в поділі поданої заявки лише тоді, якщо партнери домовилися про умови поділу та визначили товари або послуги, якими будуть володіти надалі для реєстрації під одним торговим знаком. У такому разі консультанти нашої компанії правильно і відповідно до норм, прописаних у законодавстві, складають заяву про внесення поправок чи розділу до поданої раніше заявки. Документ розробляється та видається від імені заявника. Скориставшись послугами фахівців, ви можете розраховувати на позитивний результат поділу заявки на торговельну марку між партнерами.

Юристи, які надають послуги аутсорсингу від імені компанії Адвокатського бюро «Яновський і партнери», врахують усі необхідні нюанси подання заяви на поділ, а саме:

  • сплатять збір у розмірі, передбаченому нормативно-правовими актами;
  • проконтролюють збіг дат вторинної заявки й початкового зразка.

Усе це гарантує вам захист від конкурентів, які бажають подати заявку на реєстрацію торгової марки після подання вашої. Щоби зберегти дату, наші фахівці виконують такі умови:

  1. Обов’язково перевіряють наявність у заявці на поділ кількох видів благ: послуг або товарів.
  2. Слідкують за значеннями в первинній заявці та в заяві на її поділ.
  3. Шукають дані про особу (для фізичної особи) або назви організації (для юридичної особи) заявника, що збігаються, у першій та подальших заявках. Тобто людина або компанія, що подали запит на оформлення торгового знаку й особа, яка виступає з клопотанням про його поділ між партнерами, — одна й та ж фізична або юридична особа.
  4. Контролюють, аби назви товарів або послуг у новій заявці на реєстрацію торгової марки та в тій, що подана попередньо, збігалися.
  5. Визначають, що на час подання запиту про поділ торговельної марки між партнерами, вона не відкликана або не вважається такою.

За умови дотримання всіх перелічених умов, а також за відсутності в цьому переліку виділеної заявки назв товарів або послуг, схожих із категоріями товарів і послуг, які перераховані в розділеній заявці, фахівці Адвокатського бюро «Яновський і партнери» подають заяву на поділ заявки. Якщо ж виявлені товари або послуги, що повторюються, то відділ формальної експертизи вилучає їх та не вносить до переліку виділеної заявки.

Процедура поділу заявки триває з моменту її подання до прийняття остаточного рішення. Водночас експертиза виділеної форми проходить з урахуванням усіх особливостей, прописаних у положенні про реєстрацію. Наші фахівці допоможуть розібратися у всіх нюансах, з якими ви можете зіткнутися на шляху поділу заявки, мінімізувати всі можливі ризики. Вони також проконсультують щодо способу і форми написання заяви про внесення змін, яку ви як заявник маєте надати. Тоді після схвалення клопотання почнуть діяти перераховані зміни, пов’язані з поділом заявки. Варто відмітити, що юристи Адвокатського бюро «Яновський і партнери» мають великий досвід у складанні та оформленні подібних заявок відповідно до вимог чинного законодавства.

Подавати заяву щодо внесення змін до первісної заявки ви можете після сплати мита за видавання свідоцтва про реєстрацію, в установленому державою розмірі. Заява про поділ заявки після оплати надається заявником до відповідної установи, де проводиться подальша експертиза. Звернувшись до Адвокатського бюро «Яновський і партнери» холдингу професійних послуг «Західної Консалтингової Групи» ви можете розраховувати на приємний сервіс і якісні послуги правового характеру для швидкої і правильної реєстрації товарного знаку для різних категорій товарів і послуг. Крім того, наші фахівці допоможуть та захистять ваші інтереси та активи під час передачі прав на товарний знак, у процесі поділу заявки на товарну марку між партнерами, під час укладання ліцензійних і субліцензійних договорів. Наші співробітники знають усі тонкощі процедури в цій сфері, тому зможуть створити сприятливі умови для збереження і примноження вашого капіталу в порядку, встановленому законом.

Переваги подання заявки на поділ торгової марки між партнерами

Реєструючи нову торгову марку, багато компаній-лідерів сучасного ринку навіть не розраховували на те, що вона може стати всесвітньо відомим брендом. Проте така ситуація не виняткова. Тому варто врахувати таку можливість. І якщо ж після подання заявки на реєстрацію торгового знаку виникли непередбачені обставини, що вимагають її поділу між партнерами, варто подавати заяву на внесення змін до вже поданого документу. Це дозволить заощадити час, порівняно з тим, коли подана заявка відкликається, формується нова й подається знову в експертну установу. Ви також збережете кошти, адже знизите витрати на отримання марки. До того ж, товарний знак починає функціонувати раніше. Це дає можливість швидше налагодити виробництво і вийти на ринок із продукцією під зареєстрованою торговою маркою.

Реєстрація торгової марки згідно з однією заявкою, а також її розділеною формою, надає вагомі конкурентні переваги:

  1. Захищеність продуктів, послуг та інтересів справжнього власника торгового знаку від копіювання чи несанкціонованого виробництва.
  2. Можливість перешкоджання на законних підставах використання марки третіми особами й покладання відповідальності за неправомірні дії.
  3. Отримання права передачі або продажу торгової марки.

Водночас переваги від оформлення торгового знаку не спричинять труднощів, якщо ви звернетеся до Адвокатського бюро «Яновський і партнери», адже наші фахівці не тільки нададуть консультацію, відкривши секрети правильної, законної, швидкої й доступної реєстрації, а також складуть заявку або заяву на її поділ між партнерами у встановленій формі, за короткий строк. Вони супроводжуватимуть вас на всіх етапах отримання сертифікату про реєстрацію торгової марки, захищатимуть від можливих загроз надійним «юридичним щитом».

Щоб успішно зареєструвати новий торговий знак, необхідно підготуватися до такого алгоритму дій:

  1. Перевірка унікальності. Вона проводиться по базі Укрпатенту, де логотип перевіряється на оригінальність, а також з’ясовується, чи не порушує ця торгова марка чиїхось прав та не суперечить іншим захисним властивостям.

  2. Подання заявки. Пакет документів для її оформлення нашими фахівцями наступний: зображення логотипу в друкованому та електронному форматах, перелік назв продукції або послуг, які будуть реалізуватися під цією маркою, назва заявника на реєстрацію із зазначенням назви фірми й особистих даних, а також адреса реєстрації компанії й місця проживання заявника.

  3. Експертизи. Свідоцтво вручається на підставі висновків експертних органів про правильність поданої заявки та дотримання необхідних вимог на попередніх етапах. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоби вердикт експертів був позитивним.

  4. Реєстрація нової торгової марки і видання свідоцтва. Внесення до державного реєстру даних про зареєстровані торгові знаки, після чого ви отримуєте свідоцтво.

Таким чином, процес подання заявки, правильне її оформлення і у разі потреби — поділ між партнерами, має важливе значення для виробництва і просування продукції й послуг. Адвокатське бюро «Яновський і партнери» зобов’язується надати професійні послуги, опираючись на знання та досвід своїх фахівців. Вони допоможуть розібратися в юридичних питаннях із приводу поділу заявки на реєстрації торгової марки між партнерами, правильного оформлення заяви в найкоротші терміни для її своєчасного подання в експертний орган для розгляду.

()
Підписатись на наші новини


error:
X