fbpx

Практикум “Від ФОПа до власника компанії – перехід на новий рівень бізнесу”

контакти Академії професійного бухгалтера
е-mail: apb@zkg.ua

Мета: Дати майбутньому власнику компанії точні дані, розуміння, впевненість і практичні навики в сфері основних офіційних питань організації і діяльності компанії.

Практикум проводиться на базі реальних ситуацій, що були дослідженні та вирішені фахівцями компаній Холдингу професійних послуг “Західна консалтингова група”,  Адвокатське бюро “Яновський і Партнери”, Бухгалтерська компанія “Збережені активи”, Академія професійного бухгалтера.

Практикум складається із: двох модулів, тривалість 16 академічних годин

1-ше заняття

Перша частина

“Прелюдія офіційних питань створення бізнесу”

    1. Як швидко пройти шлях від бізнес ідеї до власної справи. Міфи, бар’єри і страшилки офіційної легалізації бізнесу.
    1. Бути ФОПом чи заснувати компанію, як краще? Плюси і мінуси кожної з  бізнес-моделей.
    1. Чим корисний / шкідливий досвід ФОПа для створення компанії?
    1. Я один, хочу відкрити компанію. Які є варіанти?
    1. Ми партнери, хочемо відкрити компанію. Які є варіанти? Домовляємось на березі. Хто старший? Хто постановник цілей? Розподіл обов’язків і сфер відповідальності між партнерами. Статус і винагорода директора.
    1. Як правильно організувати? Зразки оформлення документів. Статут, рішення про заснування, засновницький договір. Що обов’язково, а що ні?
  1. Як вийти з бізнесу, закрити, продати, подарувати, передати в спадщину компанію. Як швидко? Скільки може коштувати?

Друга частина

“Офіційний старт і перші кроки компанії”

    1. Які дані потрібні для заснування компанії? Іноземні партнери – як правильно? Перелік підготовчих дій і документів.
    1. Що ще бажано знати перед офіційним заснуванням компанії. Оподаткування, директор, розпорядження коштами, печатки, підписи, представництво.
    1. Покрокова процедура створення і реєстрації компанії.
    1. Першочергові кроки після реєстрації компанії. Як обирати банк. Відкриття рахунку в банку. Офіційне місцезнаходження і місця діяльності  компанії. Статутний капітал, внески, майно компанії, позики. Договори оренди і позики.
  1. Як офіційно наймати і звільняти персонал. Які є офіційні альтернативи найму персоналу. Які ризики? Як правильно організувати? Мінімально необхідний пакет кадрових документів. Зразки заяв, наказів, договорів, типових форм документів.

2-ге заняття

Перша частина

Офіційні питання бренду, просування, індивідуалізації і комерційних таємниць

    1. Захист інформації і персональних даних, програмне забезпечення, офіційні запити, відповіді. Хто може запитувати? Що з цим робити? Як організувати?
    1. Реклама і просування. Що можна, а що ні? Яка відповідальність?
    1. Не добросовісна конкуренція. Що це таке? Відповідальність за не добросовісну конкуренцію? Хто може спитати?
    1. Торгові марки, ділова репутація, бренд, дизайн, комерційні таємниці, конфіденційність, авторські права. Як оформляти і захищати? Скільки це коштує?
  1. Доменне ім’я і сайт в бізнесі. Зовнішній вигляд, функціонал і вміст. Як замовляти, оформляти і захищати?

Друга частина 

Оформлення продажів, розрахунків і виконання  домовленостей.

    1. Що таке комерційні пропозиції, інвойси, рахунки і публічні оферти. Як це працює?
    1. Як правильно укладати договори в бізнесі. Що таке правочини? Електронна комерція.
    1. Розрахунки в бізнесі. Готівка, картки, банківські перекази, еквайринг, гривня, іноземна валюта, ЗЕД діяльність. Криптовалюта.
  1. Накладні, акти про виконані роботи чи надані послуги. Паперовий і електронний документообіг. Чи можна уникнути? При чому тут бухгалтерія? Як знайти “добрі руки”?

3-тє заняття

Перша частина

Бухгалтерія для власників

22. Основні принципи відображення господарських операцій  в бухгалтерського обліку. Активи та Пасиви – або як читати фінансову звітність.

23. Доходи та витрати в житті – а як це в бухобліку підприємства. Звідки береться прибуток, коли грошей “і так немає”.

24. “В мене закритий період” – розгадуємо таємниці бухгалтерів. Коли і як відображаються в обліку документи “що спізнились”. Для чого бухгалтеру стільки паперів?

25. Просто про складне: вчимось розуміти суть необоротних та оборотних активів, заборгованості та власного капіталу.

26. Основи обліку валютних операцій. Валютний контроль розрахунків. Обов’язковий продаж валюти.  Курсові різниці в бухгалтерії. Чому виникають доходи від не отриманої валюти?

Друга частина

Фінансові результати: теорія і практика. Розрахунок прибутку та виплата дивідентів

27. Як види діяльності та основні бізнес-процеси будуть впливати на відображення різних операцій в обліку? Торгівля, виробництво, послуги – що об’єднує та вирізняє їх в обліку.

28. Калькуляція у виробництві товарів та послуг. Собівартість реалізованих товарів, продукції чи послуг – як це в бухобліку?

29. Маржинальний дохід та рентабельність – прості розрахунки для прийняття рішень. Платоспроможність – або експрес тест на “стан здоров’я” підприємства.

30. Розподіл прибутку та виплата дивідендів. Правила нарахування, оподаткування та виплати.

4-те заняття

Перша частина 

Податки для бізнесу – з чого почати та як планувати. Важливі точки уваги та акценти на  основних нормах

Розбираємось з податками: діючі системи оподаткування в Україні; переваги та недоліки; ризики та обмеження кожної системи.

 32. Визначення бази для розрахунку основних податків: податок на прибуток, єдиний податок, податок на додану вартість. Строки сплати та звітування по податках.

33. Податок на прибуток – основні правила гри та точки уваги. Важливі та другорядні аспекти. Плануйте податки завчасно: як можна впливати на податок з прибутку. Оптимізаційні інструменти та дозволені прийоми. виплати нерезидентам.

34. Єдиний податок – міфи та реальність спрощеної системи. Ризики та наслідки не дотримання умов спрощеної системи. Посередництво на спрощеній системі – як з цим працювати.

35. Податок на додану вартість – 10 кроків для розуміння. Як рахують ПДВ до сплати в бюджет? Податкові накладні – та їх блокування. Що таке “формула”, “ресурс”, “ПДВ рахунок”  і як це впливає на ваш бізнес.

Друга частина

Вибір системи оподаткування або моделі співіснування різних суб’єктів господарювання

36. Готівкові операції. Обмеження та основні акценти касових операцій. Кому потрібен РРО? Як спосіб розрахунків вплине на податки.

37. Фінансові розрахунки та інші аспекти, які необхідно врахувати для комплексного рішення при виборі системи оподаткування. Приклади типових моделей та розрахунків.

38. Оптимізація господарських процесів з точки зору оподаткування, доцільності та економії ресурсів.

39. Облікові програми  для забезпечення обліку, подання звітності та контролю за сплатою податків.

Тривалість практикуму 16 академічних годин

Практикум проводиться за адресою: м. Львів вул. Пасічна 93 Б (навчальна аудиторія-студія на базі Західної консалтингової групи)

А також онлайн: цей практикум транслюватиметься одночасно у прямому ефірі. Це особливо зручно для учасників із інших міст, можна дивитись із будь-яких пристроїв

Вартість відеозапису повного практикуму3723,00 грн.

  • Чотириденне навчання (включено програму модулів №1 і №2)
  • Роздатковий матеріал модуля №1
  • Роздатковий матеріал модуля №2
  • Доступ до відеозапису модулів №1 і 2 на 30 днів


Вартість відеозапису першого модулю
: 2023,00 грн.

  • Дводенне навчання за програмою модуля №1
  • Роздатковий матеріал модуля №1
  • Доступ до відеозапису модуля №1 на 30 днів


Вартість відеозапису другого модулю:
 2023,00 грн.

  • Дводенне навчання за програмою модуля №2
  • Роздатковий матеріал модуля №2
  • Доступ до відеозапису модуля №2 на 30 днів
(3 - 5.00 - 5)
X