Дайджест новин “Підприємництво і право”
основні зміни в оподаткуванні та звітності у 2025 році
Розміри ставок єдиного податку для ФОП – платників єдиного податку 1 та 2 груп з 01.01.2025р.
Згідно з п. 293.1 ст. 293 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі – прожитковий мінімум), другої групи – у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (далі – мінімальна заробітна плата).
Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільськими, селищними, міськими радами для фізичних осіб – підприємців (далі – ФОП), які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
– для першої групи платників єдиного податку – не більше 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;
– для другої групи платників єдиного податку – не більше 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.
З 01.01.2025 відповідно до статей 7 та 8 Закону України від 19.11.2024 № 4059-IX «Про Державний бюджет України на 2025 рік» установлено місячні розміри: прожиткового мінімуму у сумі 3028 грн та мінімальної заробітної плати – 8000 гривень.
Отже, максимальний місячний розмір єдиного податку у 2025 році для ФОП – платників єдиного податку першої групи становить 302,80 грн, для платників єдиного податку другої групи – 1600,0 гривень.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Обсяг доходу для ФОП – платників єдиного податку 1-3 груп з 01.01.2025р.
Згідно з ПКУ граничний обсяг доходу для платників єдиного податку першої – третьої груп розраховується з урахуванням мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Отже, у 2025 році розмір доходу для фізичних осіб – платників єдиного податку не повинен перевищувати такі суми для:
першої групи платників єдиного податку – 1 336 000 грн;
другої групи платників єдиного податку – 6 672 000 грн;
третьої групи платників єдиного податку – 9 336 000 гривень.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
ЄСВ для ФОП – платників єдиного податку у 2025 році
З 1 січня 2025 року в Україні змінилися правила сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (ЄСВ), а саме:
-
Збільшено максимальну базу нарахування ЄСВ – 20 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом;
-
Зупинено норму щодо звільнення від сплати ЄСВ для деяких категорій платників:
-
фізичних осіб – підприємців;
-
осіб, які займаються незалежною професійною діяльністю;
-
членів фермерських господарств, якщо вони не застраховані на інших підставах.
Вищевказані платники податків за 2025 рік мають сплатити ЄСВ за себе на загальних підставах.
Розмір ЄСВ – 22 % від мінімальної зарплати.
Приклад:
– 1760 грн на місяць (22 % від 8000 грн – розмір мінімальної зарплати);
– 5280 грн за квартал.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Період та ставки сплати військового збору ФОП – платниками єдиного податку 1, 2 та 3 групи
Фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку першої, другої та четвертої групи є платниками військового збору.
Платники військового збору:
– повинні сплачувати авансовий внесок до 20 числа кожного місяця;
– можуть сплатити авансом за весь квартал чи рік, але не більше як до кінця поточного звітного року;
– відображають нараховані суми (включаючи щомісячні авансові внески військового збору) у податковій декларації платника єдиного податку.
Нарахування авансових внесків здійснюють контролюючі органи.
Платники єдиного податку першої та другої груп подають податкову декларацію раз на рік у встановлений строк.
Податкова декларація подається за квартальний податковий період, якщо платники єдиного податку першої та другої груп:
– протягом року перевищили встановлений обсяг доходу;
– вирішили перейти на ставки податку для другої або третьої груп;
– відмовилися від спрощеної системи оподаткування.
Платники єдиного податку четвертої групи подають податкову декларацію на поточний рік не пізніше 20 лютого поточного року.
Для ФОПів – платників єдиного податку першої, другої та четвертої групи, ставка військового збору становить 10% від розміру мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року, з розрахунку на календарний місяць (у 2025 році розмір щомісячного авансового внеску – 800 грн).
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Чи сплачують військовий збір ФОПи на єдиному податку 1 та 2 групи, якщо їх податкова адреса знаходиться на територіях бойових дій або на тимчасово окупованих рф територіях України станом на дату початку бойових дій або тимчасової окупації?
Фізичні особи – підприємці – платники єдиного податку першої та другої групи мають право не сплачувати військовий збір, якщо їх податкова адреса знаходиться на територіях бойових дій або на тимчасово окупованих рф територіях України.
Йдеться про період з першого числа місяця, коли почалися бойові дії, виникла загроза бойових дій або почалася тимчасова окупація такої території. Звільнення від сплати триває до останнього числа місяця, коли бойові дії завершилися, загроза зникла або окупацію припинено.
– Такі ФОПи не заповнюють декларацію платника єдиного податку за період, коли вони не сплачували єдиний податок та військовий збір.
– Якщо платники скористалися правом не сплачувати військовий збір, контролюючий орган не нараховує їм відповідні авансові внески.
– Податкові зобов’язання з військового збору нараховуються лише за періоди, коли збір було сплачено та відображено в декларації.
– Штрафи та пеня за несплату або неповну сплату авансових внесків з військового збору до таких платників не застосовуються.
«Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих рф»:
-
затверджений Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України;
-
визначає території, де тривали або тривають бойові дії чи є тимчасова окупація;
-
містить дати початку та завершення бойових дій, можливості їх виникнення, а також початку і завершення окупації.
Важливо: Якщо ФОП змінює місцезнаходження на територію, не зазначену в Переліку, вищезазначені норми не застосовуються до нього з першого числа місяця, наступного за місяцем такої зміни.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Правила для мобілізованих ФОП: звільнення від податкових зобов’язань
З 1 грудня 2024 року уточнено перелік податків і зборів, від сплати яких звільняються мобілізовані ФОП та особи, які провадять незалежну професійну діяльність. Так, на період військової служби звільняються від обов’язку:
– нарахування, сплати та подання податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб;
– нарахування, сплати та подання податкової звітності з єдиного податку;
– нарахування, сплати та подання звітності з військового збору у складі податкової звітності з податку на доходи фізичних осіб або єдиного податку.
Підставою для такого звільнення є подані за місцем податкової реєстрації наступні документи:
– заява самозайнятої особи;
– копія військового квитка або іншого документа, що підтверджує призов на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.
Наголошуємо, що зазначені документи подаються протягом 10 днів після демобілізації, а у разі перебування особи на лікуванні – протягом 10 днів по його завершенню.
Якщо мобілізована особа має найманих працівників, то на строк своєї служби вона може уповноважити іншу особу виплачувати зарплату. Уповноважена особа зобов’язана нараховувати та утримувати податки та збори з доходу у вигляді заробітної плати найманих працівників. Після демобілізації самозайнятої особи протягом 180 днів має сплатити ці податки та збори до бюджету. При цьому штрафи та фінансові санкції за цей період не будуть нараховані.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Декларування доходів: терміни та суб’єкти декларування
До 1 травня року декларацію подають:
– громадяни, які отримали певний дохід і зобов’язані подати декларацію (наприклад: особи, які отримували іноземні доходи, доходи від відчуження корпоративних прав, доходи від задавання майна в оренду іншим фізичним особам, при отриманні спадщини (дарування) від осіб, які не є особами першого та другого ступеня споріднення тощо).
Якщо відсутня довідка від компетентного органу іншої країни про іноземні доходи та податки, сплачені закордоном – можна подати заяву до податкової за податковою адресою та перенести строк подання декларації до 31 грудня.
– ФОП, крім тих, хто перебуває на спрощеній системі оподаткування;
– фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність.
До 31 грудня року декларацію подають:
– фізичні особи, які заявляють право на податкову знижку.
Окремі строки подання декларацій діють для таких категорій:
– ФОП у разі припинення підприємницької діяльності (крім тих, хто перебуває на спрощеній системі оподаткування) мають подати декларацію протягом 20 календарних днів після місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.
Останнім базовим звітним періодом є період від дня, що настає після завершення попереднього звітного періоду, до кінця місяця, в якому підприємницьку діяльність припинено.
– Резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання – подають декларацію не пізніше 60 календарних днів до виїзду.
Важливо! Якщо останній день подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то згідно з податковим законодавством, строк переноситься на перший робочий день.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Щомісячна звітність з ПДФО та ЄСВ – Мінфін затвердив нову форму
З 2025 року податковий розрахунок з ПДФО та ЄСВ потрібно подавати щомісяця, а не щоквартально, як було раніше. Міністерство фінансів України затвердило нову форму податкового розрахунку сум податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і оновило порядок її заповнення та подання.
Зміни стосуються всіх підприємств та фізичних осіб – підприємців, які виплачують доходи фізичним особам.
Коли потрібно подавати звітність:
– до 10 лютого 2025 року звіти за IV квартал 2024 року подаються за старою формою;
– до 20 лютого 2025 року треба подати звіт за січень 2025 року за новою формою.
Нова форма звіту включає основний розрахунок і декілька додатків:
1. Додаток 1 – інформація про ЄСВ.
2. Додаток 4ДФ – відомості про доходи.
3. Додаток 5 – інформація про трудові відносини.
4. Додаток 6 – дані про спеціальний стаж.
До 20 лютого всі підприємства та фізичні особи – підприємці, які виплачують доходи фізичним особам мають подати звіти за січень 2025 року за новою формою.
Для зручності платників на вебпорталі ДПС розміщено нові форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, які набрали чинності 6 лютого 2025 року.
Завантажити нові форми Податкового розрахунку та додатки можна за посиланням: https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/63719.html.
Звертаємо увагу, подаються за новою формою:
– розрахунки з типом «Уточнюючий»;
– розрахунки за попередні періоди (крім Розрахунку за IV квартал 2024 року до 10.02.2025).
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Нові форми податкових декларацій платника єдиного податку
Міністерство фінансів затвердило нові форми податкових декларацій:
- платника єдиного податку фізичної особи – підприємця;
- платника єдиного податку третьої групи (юридичної особи);
- платника єдиного податку четвертої групи.
Нові форми податкових декларацій затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31 січня 2025 року № 57 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 19 червня 2015 року № 578», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 14 лютого 2025 року за № 232/43638.
Ці форми дадуть можливість платникам визначати зобов’язання військового збору та суми мінімального податкового зобов’язання у відповідності з останніми змінами до Податкового Кодексу України.
За матеріалами офіційного вебсайту Міністерства фінансів
Подача ФОП 1–3 груп ЄП останньої податкової декларації з додатками 1 і 2 після припинення підприємницької діяльності
ФОП – платник єдиного податку (1–3 група), стосовно якого до ЄДР внесений запис про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності, подає останню декларацію за звітний період, з наростаючим підсумком з початку року. Останнім звітним періодом є той, який відповідає даті припинення підприємницької діяльності згідно з даними ЄДР.
Якщо після державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізична особа продовжує провадити підприємницьку діяльність, це вважається веденням бізнесу без реєстрації.
Платники єдиного податку:
1 і 2 групи подають річну декларацію, де вказують дохід, щомісячні авансові внески, суми єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
3 група подає декларацію щоквартально. Разом із декларацією за IV квартал подають дані про сплачений єдиний внесок.
Власники, орендарі та користувачі сільськогосподарських земель, а також голови сімейних фермерських господарств мають подавати розрахунок мінімального податкового зобов’язання разом із річною податковою декларацією.
Форма декларації для ФОП на єдиному податку затверджена наказом Мінфіну № 578 від 19.06.2015 (з урахуванням змін).
Щодо заповнення Декларації:
Рядок 4 («Найменування контролюючого органу, до якого подається звітність») – зазначається контролюючий орган за місцем обліку платника.
Поле 8 («Особливі відмітки») – у рядку 8.1 ставиться позначка «+», якщо декларація подається за останній податковий (звітний ) період, на який припадає дата державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.
До Декларації додаються:
Додаток 1 – відомості про дохід застрахованих осіб і сплату єдиного внеску. Подається разом із декларацією (крім осіб, звільнених від сплати ЄСВ).
Додаток 2 – розрахунок мінімального податкового зобов’язання за рік. Подається, якщо у підприємницькій діяльності використовувалися земельні ділянки (для 2–3 груп).
Декларацію можна подати:
1. Особисто у будь-якому центрі обслуговування платників податків, незалежно від місця обліку.
2. Поштою з повідомленням про вручення.
3. В електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Декларація в електронному вигляді може бути подана засобами Електронного кабінету або мобільного застосунку «Моя податкова», або у розділі «Мої податки» на порталі ДІЯ.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Розрахунки у безготівковій формі
З 1 січня 2025 року розширено коло суб’єктів господарювання, які в обов’язковому порядку мають забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків за продані ними товари (надані послуги).
Це передбачено підпунктом 3 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 29 липня 2022 року № 894 «Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)» (далі – Постанова № 894), який вступив у дію з 01.01.2025.
Постановою № 894 передбачено поступове запровадження обов’язку торговців забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги).
На сьогодні такий обов’язок уже встановлено для торговців, які провадять господарську діяльність у населених пунктах з чисельністю населення менше ніж 5 тисяч жителів, а з 1 січня 2026 року – платіжні термінали (POS-термінали) будуть необхідні торговцям – фізичним особам – підприємцям – платникам єдиного податку першої групи, торговцям, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції.
Примітка: запровадження з 1 січня 2025 року обов’язку відповідно до кількості населення не стосується торговців – фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку першої групи та торговців, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції, які повинні будуть встановити POS-термінали з 1 січня 2026 року, незалежно від кількості населення.
Наголошуємо, що відповідно до частини двадцять дев’ятої статті 38 Закону України від 30 червня 2021 року № 1591-IX «Про платіжні послуги» торговцям забороняється:
1) у будь-який спосіб обмежувати право держателя електронного платіжного засобу обирати для здійснення розрахунків будь-який електронний платіжний засіб платіжних систем відповідно до абзацу першого частини двадцять восьмої цієї статті;
2) встановлювати будь-яку додаткову (супровідну) плату під час здійснення оплати за продані ними товари (надані послуги) з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв, у тому числі плату за використання певного електронного платіжного засобу, платіжного застосунку або платіжного пристрою;
3) встановлювати різні ціни на ті самі товари чи послуги у разі здійснення розрахунку за них у безготівковій формі порівняно з розрахунком готівковими коштами.
Водночас торговці мають право заохочувати покупця до використання певного електронного платіжного засобу для здійснення розрахунків.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Зміни до розрахункових документів
З 1 березня субʼєкти господарювання, що надають послуги з виконання платіжних операцій, зобовʼязані видавати фіскальні чеки за новою формою та змістом – фіскальний касовий чек за операціями з приймання коштів для подальшого їх переказу.
Зміни внесені наказом Міністерства фінансів України.
Що зміниться у фіскальних чеках?
Виключені реквізити:
– номер ID картки;
– підпис касира;
– підпис держателя електронного платіжного засобу.
Додано реквізити:
– засіб оплати;
– валюта розрахунку;
– реквізити паспорта покупця при продажу алкоголю та тютюну в магазинах безмитної торгівлі;
– вміст QR-коду доповнено пошуковим запитом для перевірки чека в Системі обліку РРО;
– код автентифікації повідомлення (MAC) чека для РРО;
– вага одиниці тютюнового виробу (зазначається для сигарил, тютюну та тютюнових виробів, що реалізуються в наборі) та кількість тютюнових виробів в одиниці товару (пачці), міцність алкогольних напоїв та об’єму (у літрах) одиниці товару (пляшки) (для алкогольних напоїв) при продажу у магазинах безмитної торгівлі;
– сума решти.
До 1 березня 2025 року можна використовувати старі форми чеків на програмних РРО та касових апаратах, які зареєстровані у Держреєстрі РРО.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Податок на нерухомість
Всім власникам житлової нерухомості, яка перевищує визначені законом обсяги, доведеться сплатити податки.
Цей податок будуть платити власники:
– квартир площею понад 60 кв. м;
– будинків площею понад 120 кв. м;
– інших різних типів житла, в тому числі їх часток, понад 180 кв. метрів.
Ставку податку визначає місцева влада. При цьому обовʼязково має врахувати тип житла та розташування.
У 2025 році податок сплачується за звітний 2024 рік.
Розмір ставки податку не може перевищувати 1,5 % розміру мінімальної зарплати за 1 квадратний метр, яка на 1 січня 2024 року становила 7100 грн. Отже, максимальний розмір ставки — 106,5 грн за 1 квадратний метр.
До 1 липня кожен, хто має сплатити цей податок, отримає відповідне повідомлення з чіткими розрахунками. Куди? В електронний кабінет або рекомендованим листом.
Аби не отримати штраф, сплачуйте цей податок вчасно! З моменту отримання повідомлення на це є 60 днів.
Від сплати податку звільнені:
– власники житлової нерухомості, сумарна площа якої не перевищує встановлених норм;
– власники, чия нерухомість знаходиться на окупованих територіях, пошкоджена чи в зоні активних бойових дій.
Обʼєкти нерухомості, за які також не доведеться сплачувати:
– дитбудинки сімейного типу;
– житло, яке належить дітям-сиротам, позбавленим батьківського піклування та дітям з інвалідністю, які виховуються одинокими матерями чи батьками, але не більше одного такого об’єкта на дитину
– житлова нерухомість – власність громадських об’єднань осіб з інвалідністю та їх підприємств;
– об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей, тощо.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Додаткові можливості для допомоги військовим та цивільним неприбутковими організаціями
Розширено умови перебування благодійних організацій у Реєстрі неприбуткових установ та організацій, а також доповнено перелік отримувачів допомоги від неприбуткових організацій, яких внесено до зазначеного Реєстру (зміни до ПКУ набули чинності 30 грудня 2024 року):
-
Благодійні організації мають право здійснювати виплати своїм працівникам без ризику втратити статус неприбуткової організації.
Йдеться про такі виплати:
– компенсації та інші виплати (включаючи ті, що є додатковим благом) за умови, що такі компенсації та інші виплати пов’язані з діяльністю організації і передбачені її статутом та/або іншими документами та не суперечать Закону України «Про благодійну діяльність та благодійні організації»;
– ці компенсації та інші виплати не повинні перевищувати 25 % від загальних адміністративних витрат благодійної організації за рік.
-
Коло отримувачів благодійної допомоги від неприбуткових організацій під час воєнного або надзвичайного стану доповнено переліком з числа фізичних осіб (крім засновників, учасників неприбуткових організацій або пов’язаних з ними осіб):
– військовослужбовці, учасники бойових дій та співробітники силових структур тощо;
– члени родин військових у разі їх поранення чи загибелі;
– працівники підприємств і організацій, сил цивільного захисту, які беруть або брали участь у заходах із забезпечення національної безпеки та оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації, перебуваючи безпосередньо в районах бойових дій.
Таким чином, неприбуткові організації отримали додаткові можливості для допомоги військовим та цивільним.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
Юрособи – власники міжнародного бізнесу до 3 березня мають відзвітувати про контрольовані іноземні компанії
Українські юридичні особи, що мають контрольовані іноземні компанії (КІК), зобов’язані подати відповідний Звіт до податкового органу до 3 березня 2025 року включно. Фізичні особи, що мають КІК, звітують до 1 травня 2025 року.
Хто має подавати Звіт про КІК?
Контролюючими особами КІК можуть бути юридичні та фізичні особи-резиденти України, які:
– володіють більше ніж 50 % частки в КІК;
– мають не менше 10 % частки в КІК, якщо сукупно резиденти України володіють понад 50 %;
– здійснюють фактичний контроль над КІК (розпоряджаються активами, доходами, приймають управлінські рішення).
Юридичні особи подають Звіт разом з декларацією про податок на прибуток підприємств.
До Звіту додаються завірені належним чином копії фінансової звітності КІК, що підтверджують розмір прибутку КІК за звітний рік.
У Звіті про КІК зазначаються:
– Назва, адреса, ОПФ, реєстраційні номери КІК, частка контролюючої особи, структура володіння (якщо частка опосередкована).
– Доходи за фінзвітністю, скоригований прибуток, підстави для звільнення від оподаткування.
– Дивіденди, виплачений прибуток, операції з нерезидентами (пов’язаними особами та з юрисдикцій, включених до Постанови КМУ).
– Кількість працівників, прибуток від постійного представництва в Україні.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС
З 2025 року оновлено критерії визнання операцій контрольованими
До контрольованих операцій відносяться господарські операції, що можуть впливати на об’єкт оподаткування податком на прибуток підприємств (для резидентів Дія Сіті – на фінансовий результат до оподаткування), а саме здійснені:
– з пов’язаними особами-нерезидентами, а також через використання у ланцюгу постачання іншої особи без істотних функцій, активів та ризиків;
– через комісіонерів-нерезидентів;
– з нерезидентами, зареєстрованими у державах (на територіях), включених до переліку низькоподаткових юрисдикцій;
– з контрагентами-нерезидентами, організаційно-правові форми яких передбачають не сплату корпоративного податку;
– між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні.
При цьому операції визнаються контрольованими, якщо вони одночасно відповідають двом критеріям:
– загальний річний дохід платника податків перевищує 150 млн грн (крім операцій, що здійснюються між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні);
– обсяг операцій платника податків з кожним контрагентом перевищує 10 млн грн за звітний рік.
З 2025 року розширено критерії визнання осіб пов’язаними за рахунок так званої економічної пов’язаності (взаємодія з контрагентом 75 % від загального обсягу зовнішньоекономічної діяльності та 50 % від суми доходу/витрат).
Також впроваджено нові підходи до формування переліків держав (територій) для цілей трансфертного ціноутворення. Оновлені переліки застосовуються з 1 січня 2025 року.
За матеріалами офіційного вебсайту ДПС