fbpx
[get_banners]

Дайджест нoвин “Податки і облік” за період 13.11.2017 пo 19.11.2017

In: Дайджести новин законодавства і практики 20 Nov 2017 Tags: ,

Дайджест нoвин “Податки і облік

за період 13.11.2017 пo 19.11.2017

 

Електронний документообіг по-новому

Наказ Мінфіну України від 06.06.2017  № 557, яким затверджено Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, що визначає основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб’єктами електронного документообігу набрав чинності з 15.11.2017 року.

Зазначеним Порядком передбачено нові форми:

  • заяви про приєднання до договору про визнання електронних документів;
  • повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису;
  • заяви про припинення дії договору про визнання електронних документів;
  • повідомлення про припинення дії договору про визнання електронних документів.

Визнано таким, що втратив чинність, наказ ДПА України від 10.04.2008  № 233 «Про подання електронної податкової звітності».

Договори, які на день набрання чинності наказом № 557 є чинними, продовжують діяти до виникнення таких підстав:

  • отримання інформації від АЦСК про завершення строку чинності (або скасування) посиленого сертифіката керівника;
  • отримання інформації з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань про зміну керівника;
  • отримання інформації з ЄДР про державну реєстрацію припинення юридичної особи;
  • наявність в Реєстрі самозайнятих осіб інформації про зняття з обліку самозайнятої особи як платника податків в контролюючому органі;
  • наявність у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків інформації про закриття РНОКПП підписувача заяви про приєднання до договору (керівника) у зв’язку зі смертю.

 

А річну інвентаризацію ви вже провели?

Фіскали нагадують: частиною першою ст. 10 Закону №996 обумовлено, що для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансових зобов’язань підприємства повинні проводити інвентаризацію активів і зобов’язань, під час якої перевіряють і документально підтверджують їх наявність, стан і оцінку.

Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Мінфіну від 02.09.2014  №879, деталізовано проведення річної інвентаризації у суб’єктів господарювання.

Відповідно до частини першої ст. 2 Закону №996 та п. 1 Положення №879 у загальному випадку інвентаризацію зобов’язані проводити:

  • усі юридичні особи, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності;
  • представництва іноземних суб’єктів господарювання, які зобов’язані вести бухгалтерський облік і подавати фінансову звітність згідно із законодавством України.

За матеріалами ДФС у Дніпропетровській області

 

Дивіться відео на тему:

Інвентаризація дебіторів та кредиторів

 

Втратили статус суб’єкта малого підприємництва – складайте звіт по-новому

Мінфін роз’яснює: норми П(С)БО 25 застосовуються (крім підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за МСФЗ):

  • для складання фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва:

суб’єктами малого підприємництва — юридичними особами, які визнані такими відповідно до законодавства (крім тих, які складають спрощений фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва);

представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності;

  • для складання спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва:
  • суб’єктами малого підприємництва — юридичними особами, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства;
  • суб’єктами малого підприємництва — юридичними особами, що відповідають критеріям мікропідприємництва.

Якщо підприємство за результатами діяльності протягом року втратило ознаки суб’єкта малого підприємництва, якому дозволено складати фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, та відповідає ознакам такого суб’єкта, якому дозволено складати спрощений фінансовий звіт, то таке підприємство складає або фінансовий звіт, або спрощений за звітний період, у якому це відбулось, а з наступного періоду — спрощений звіт.

Лист Мінфіну від 12.06.2017  №35210-07-10/15486

 

Дивіться відео на тему

Як обрати оптимальну систему оподаткування 

 

Фінзвітність слід подавати як невід’ємну частину  звіту

про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації

Неподання або несвоєчасне подання платником ПНП (неприбутковими підприємствами, установами та організаціями) Декларації (Звіту), обов’язок подання яких до контролюючих органів передбачено ПКУ, — тягне за собою накладення штрафу в розмірі 170,0 грн. за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, — тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1 020,0 грн. за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

При поданні Декларації (Звіту), слід керуватися нормою п. 46.2 ст. 46 ПКУ, де передбачено, що фінансова звітність є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств  та звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та її невід’ємною частиною.

При неподанні до органу ДФС фінансової звітності разом з Декларацією (Звітом) як її невід’ємної частини така податкова звітність не визнається податковою декларацією.

За матеріалами ГУ ДФС у Тернопільській області

 

Дивіденди іноземним інвесторам, нараховані до 2013, можна вже виплачувати

У відповідності до постанови Правління Нацбанку України № 112 від 14.11.2017, яка набрала чинності з 15.11.2017,  українські компанії зможуть виплачувати іноземним інвесторам дивіденди, нараховані не лише за 2014 — 2016 р, як було досі, а й за період до 2013  включно. Щомісячний ліміт на такі операції становитиме не більше 2 млн дол. США на одну юридичну особу (емітента, депозитарну установу або іноземного інвестора). Водночас репатріація дивідендів, нарахованих за 2014 — 2016 роки, відбуватиметься, як і раніше, в межах щомісячного ліміту на рівні 5 млн дол. на одну юридичну особу.

Крім того, резиденти-позичальники, які перебувають в процесі ліквідації, зможуть здійснювати дострокове погашення зовнішніх запозичень від нерезидента-кредитора (за кредитним договором/договором позики згідно з порядком (черговістю) задоволення вимог кредиторів, визначеним законодавством України). Відповідний пункт буде додано до переліку виключень із заборони на дострокове погашення зовнішніх запозичень резидентом на користь нерезидента.

Постанова Правління Нацбанку України № 112 від 14.11.2017

 

Дивіться відео на тему:

Як відобразити експорт послуг в бухгалтерському обліку?

 

Рахунок-фактура – не первинний документ

Фіскали у новому листі стверджують: рахунком-фактурою не фіксується будь-яка господарська операція, розпорядження або дозвіл на проведення господарської операції). Рахунок-фактура має лише інформаційний характер.

Тобто, рахунок-фактура є розрахунково-платіжним документом, що передбачає тільки виставлення певних сум до оплати покупцям за поставлені (фактично поставлені) товари чи надані (фактично надані) послуги.

Найдивніше те, що такий висновок фіскали роблять спираючись на листи Мінфіну (від 27.11.2006  №31-34000-20-23/25136, від 09.07.2007  №31-34000-20/23-4579/480, від 30.05.2011  №31-08410-07-27/13794), які були видані до внесення змін до Закону про бух обліку та в Положення №88

Проте наша професійна думка – не погоджуємось з твердженнями висловленими в листі від 14.11.2017 №2608/О/99-99-13-01-02-14/ІПК.  Оскільки, на даний час, первинний документ може містити відомості про проведення господарської операції, а не повинен фіксувати власне її проведення.

Тому, рахунок-фактура, який містить притаманні первинному документу обо’язкові реквізити, та у якому зазначається, що послуги були надані, може бути первинним документом, що замінює акт приймання-передачі таких послуг.

Лист від 14.11.2017 №2608/О/99-99-13-01-02-14/ІПК

 

Дивіться відео на тему:

Чи є Чи є рахунок – фактура первинним документом та, як застосувати на практиці зміни внесені з 3-го січня 2017 року до терміну «первинний документ» 

 

Що ж з датою податкового кредиту при оплаті за однією ПН в різних періодах

Якщо платник податку придбаває (виготовляє) товари (послуги) та основні фонди, які призначаються для їх використання в операціях, за якими застосовується касовий метод податкового обліку, то суми ПДВ включаються до податкового кредиту на підставі зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної за умови їх оплати.

Якщо оплата за товари/послуги на підставі однієї податкової накладної здійснюється в різних звітних податкових періодах, то суми ПДВ відносяться до податкового кредиту тих звітних періодів, в яких відбувається списання коштів з банківського рахунку (видача з каси) платника податку або надання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) йому товарів/послуг.

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 ПКУ платник податку має право віднести таку суму ПДВ до податкового кредиту в будь-якому наступному звітному періоді, але не пізніше ніж через 365 календарних днів з дати складення ПН/РК.

Лист ДФС від 08.11.2017  № 2558/6/99-95-42-03-15/ІПК

 

ПНП та ПДВ при поверненні орендарем поліпшених активів

Фіскали пояснюють: після закінчення договору оперативної оренди платник податку — орендар на підставі положень аб.4 п. 138.1 та аб.3 п. 138.2 ст. 138 ПКУ має збільшити фінрезультат на суму неамортизованої частини витрат на ремонт/поліпшення орендованих основних засобів, визначеної відповідно до ПБО, та зменшити фінрезультат на суму недоамортизованої частини витрат на ремонт/поліпшення орендованих основних засобів, визначеної з урахуванням положень цієї статті.

Якщо платником-орендарем понесено витрати на поліпшення об’єкта оренди і такі витрати не компенсовано орендодавцем, при поверненні об’єкта оренди таке поліпшення вважається безоплатно наданою послугою, яка підлягає оподаткуванню ПДВ за основною ставкою виходячи із ціни придбання товарів/послуг, використаних для такого поліпшення.

Якщо між орендодавцем та орендарем укладено окремі договори про надання орендодавцем орендарю компенсації витрат орендаря на поліпшення об’єкта оренди, то суми коштів, сплачених (відшкодованих, компенсованих) за такими договорами, є окремою операцією з надання послуги з поліпшення основних фондів і розглядаються як окремий об’єкт оподаткування, який підлягає оподаткуванню ПДВ за основною ставкою виходячи із ціни, визначеної у відповідних договорах.

Лист ГУ ДФС в Одеській області від 08.11.2017  № 2559/ІПК/15-32-12-01-14

 

Некоректні реквізити в заяві про

відшкодування ПДВ-відшкодування все одно можна отримати

Набрав чинності від 17.11.2017 наказ Мінфіну України, яким затверджено зміни до Порядку інформаційної взаємодії Міністерства фінансів України з ДФС України та Державною казначейською службою України в процесі формування Реєстру заяв про повернення сум бюджетного відшкодування ПДВ.

У разі повернення банком та/або органом Казначейства перерахованої суми бюджетного відшкодування у зв’язку із зазначенням неправильних реквізитів Казначейство надає Мінфіну електронне повідомлення про це наступного операційного дня та таке повідомлення того самого дня стає доступним ДФС для подальшого уточнення платіжних реквізитів.

ДФС за результатами опрацювання повідомлень, які не пройшли перевірку ЕЦП посадових осіб та печатки відповідного територіального органу, на наступний робочий день після отримання повідомлення з відмовою накладає повні та/або коректні електронні цифрові підписи, печатки та надсилає таке повідомлення повторно.

ДФС за результатами опрацювання повідомлень, що містять неповні та/або некоректні платіжні реквізити, на наступний робочий день після отримання від платника податку заяви з уточненими платіжними реквізитами формує повідомлення з уточненими платіжними реквізитами, необхідними для перерахування сум бюджетного відшкодування.

Наказ Мінфіну України від 09.11.2017 № 927

 

Знову зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків

Набрав чинності 17.11.2017 наказ Мінфіну України від 09.11.2017  № 926, яким затверджено Зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Змінами, зокрема, передбачено:

  • автоматичне врахування системою Моніторингу Таблиці даних платників, у яких значення показників D та P, розрахованих у порядку, наведеному у пп. 4 п. 5 цих Критеріїв, мають такі розміри: D > 0,02, P < Pм х 1,3, та обсяг постачання товарів/послуг у податкових накладних/розрахунках коригування, складених з 01.01.2017 в Реєстрі, зазначених в Таблиці, становить більше 25 % загального обсягу постачання за період з 01.01.2017 ;
  • здійснення моніторингу розрахунку коригування, складеного постачальником товарів/послуг до ПН, яка складена на отримувача — платника ПДВ, якщо передбачається зміна вартості товару/послуг більше ніж удвічі та/або зміна номенклатури товарів/послуг (для кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД — зміна перших чотирьох цифр кодів, а для кодів послуг відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг — перших двох цифр кодів).

Наказ Мінфіну України від 09.11.2017  № 926

 

Продовження тестового режиму зупинення реєстрації ПН не буде

Кабінет Міністрів України 13.11.2017 надав негативний висновок щодо законопроекту про модифікацію системи зупинки реєстрації податкових накладних, розробленого Комітетом ВР з питань податкової та митної політики.

Законопроект передбачв внесення змін до ПКУ та продовження тестового режиму системи зупинення реєстрації податкових накладних у ЄРПН. Водночас, у висновку зазначено, що «головною метою запровадження системи зупинення реєстрації податкових накладних є ліквідація можливості використання недобросовісними платиками податку на додану вартість (ПДВ) схем ухилення від оподаткування». Тому скасування роботи системи призведе до зловживань та формування фіктивного ПДВ.

 

Надання послуг неплатником ПДВ, а оплата цієї ж послуги – платником ПДВ

Фіскали нагадують: виникнення податкових зобов’язань з ПДВ відбувається за правилом першої події (ПКУ дата зарахування коштів або ж дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку (п. 187.1 ПКУ)).

У разі постачання послуг особою, яка на момент їх надання ще не була зареєстрована як платник ПДВ, а оплата за надані послуги надійшла після отримання такою особою статусу платника ПДВ, то в даному випадку першою подією є  фактична дата надання послуг покупцю. Отже, надходження від покупців оплати за послуги після реєстрації особи, що надавала такі послуги, платником ПДВ,  не є об‘єктом оподаткування ПДВ.

За матеріалами ДФС у Вінницькій області

 

Транспортний засіб досяг 5-ти річного віку, що ж з транспортним податком?

Фіскали пояснюють: об’єктом оподаткування транспортного податку є легкові автомобілі:

  • з року випуску яких минуло не більше 5 років (включно)
  • та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року ( у 2017 році становить 1200,0 тис.гривень).

Платники податку – юрособи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього самого року подають до контролюючого органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію з транспортного податку  з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Юридична особа, яка має власний легковий автомобіль, обчислює суму транспортного податку за період, який починається з 1 січня звітного року до початку місяця, що настає за місяцем, у якому вік такого автомобіля досяг (досягне) 5 років.

За матеріалами ДПІ у Голосіївському районі м. Києва

 

Повідомлення-рішення на сплату податку

на нерухоме майно не надісланоЧи є  відповідальність платника податків?

Податкове зобов’язання за звітний рік з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується фізичними особами  протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (пп. 266.10.1 п. 266.10 ст. 266 ПКУ).

Отже, фізична особа — платник податків притягується до відповідальності у разі не сплати узгодженої суми грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ.

Платник податків, якщо не сплачує узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених Кодексом, то притягується до відповідальності у вигляді штрафу. У випадку не надсилання повідомлення-рішення платнику податків контролюючим органом, такий платник не несе відповідальності в частині несвоєчасної сплати.

Підкатегорія ЗІР 106.08

 

Продаж власної продукції тваринництва не оподатковується

Отримані доходи від продажу власної продукції тваринництва, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного (податкового) року, — не оподатковуються (пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ). На 2017 рік ця сума становить 160,0 тис.гривень.

Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання довідки про наявність земельних ділянок.

Якщо сума отриманого доходу перевищує встановлений розмір, фізична особа зобов’язана надати до контролюючого органу довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, що видається у довільній формі сільською, селищною, міською радою або радою об’єднаних територіальних громад за місцем податкової адреси (місцем проживання) власника продукції тваринництва.

У разі якщо довідкою підтверджено вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року.

Проте якщо таким платником податку не підтверджено самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню на загальних підставах.

За матеріалами ГУ ДФС у Луганській області

 

Скористатися ліцензією з іншого місця торгівлі при виїзній торгівлі не можна

Фіскали наголошують: ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями (тютюновими виробами) отримується суб’єктом господарювання на кожне окреме місце торгівлі, то використовувати під час тимчасової (виїзної) торгівлі ліцензію з іншого місця торгівлі не дозволяється.

За матеріалами ГУ ДФС у Закарпатській області

 

Термін зберігання контрольної стрічки РРО

Відповідно до п. 10 ст. 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу, зобов’язані друкувати або створювати в електронній формі на РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) контрольні стрічки і забезпечувати їх зберігання протягом 3 років.

За матеріалами ГУ ДФС у Тернопільській області

 

Витрати на придбання РРО можна буде компенсувати

У Верховній Раді зареєстровано законопроект № 7281 «Про внесення змін до ПКУ та деяких законодавчих актів щодо покращення умов застосування  РРО».

Документом запропоновано внести низку змін та доповнень, зокрема:

передбачається право на зменшення податкових зобов’язань зі сплати єдиного податку на вартість одного РРО, придбаного платником єдиноподатником, звільненим від обов’язку застосування РРО, у виробників або постачальників, визначених Законом про РРО (в межах граничної суми компенсації, встановленої на рівні 3 прожиткових мінімумів доходів громадян), протягом 2 років з дня набрання чинності законом № 7281.

Компенсація вартості РРО буде можливою за таких умов:

  • модель придбаного РРО має бути включена до Державного реєстру РРО та забезпечувати створення контрольної стрічки в електронній формі;
  • РРО повинен бути введений в експлуатацію, зареєстрований у контролюючому органі та застосовуватися платником єдиного податку у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг при здійсненні розрахункових операції  в  готівковій та/або безготівковій формі до дати державної реєстрації припинення підприємницької діяльності такого платника та/або до закінчення строку служби РРО, та/або до відмови від спрощеної системи оподаткування, та/або до настання обставин, за яких платник єдиного податку повинен перейти на загальну систему оподаткування;
  • РРО не може бути відчужено чи передано у користування іншим особам, крім передання виробнику (постачальнику) чи центру сервісного обслуговування у випадках, передбачених законодавством.

Підставою для застосування механізму зменшення податкових зобов’язань на вартість РРО є подання платником єдиного податку заяви та необхідних документів.

Законопроект № 7281 «Про внесення змін до ПКУ та деяких законодавчих актів щодо покращення умов застосування  РРО»

 

РРО обов’язковий для ФОПів

ФОП єдиноподатники зобов’язані проводити продаж технічно складних побутових товарів винятково через зареєстровані належним чином РРО (п. 296.10 ст.296 ПКУ та ст. 9 Закону України від 06.07.95  № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»).

Для цілей Закону про РРО визначено термін «технічно складні побутові товари, які підлягають гарантійному ремонту» — це непродовольчі товари широкого вжитку (прилади, машини, устаткування тощо), які складаються з вузлів, блоків, комплектуючих виробів, відповідають вимогам нормативних документів, мають технічні характеристики, супроводжуються експлуатаційними документами і на які встановлено гарантійний термін.

Групи технічно складних побутових товарів затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 16.03.2017  № 231. Зокрема, перелік містить 8 груп товарів:

  • «Вироби із чорних металів»;
  • «Реактори ядерні, котли, машини, обладнання і механічні пристрої, їх частини»;
  • «Електричні машини, обладнання та їх частини, апаратура для запису або відтворення звуку, телевізійна апаратура для запису та відтворення зображення і звуку, їх частини та приладдя»;
  • «Засоби наземного транспорту, крім залізничного або трамвайного рухомого складу, їх частини та обладнання»;
  • «Прилади та апарати оптичні, фотографічні, кінематографічні, контрольні, вимірювальні, прецизійні, медичні або хірургічні, їх частини та приладдя»;
  • «Годинники всіх видів та їх частини»;
  • «Музичні інструменти, їх частини та приладдя»;
  • «Іграшки, ігри та спортивний інвентар, їх частини та приладдя».

За матеріалами ГУ ДФС у Херсонській області

 

Дивіться відео на тему:

Хто повинен застосовувати РРО при розрахунках готівкою?

 

Чи виникає дохід у випадку повернення авансів

Фіскали роз’яснюють: при поверненні авансу покупцю за товари (роботи, послуги), коли розірвання договору відбувається у періоді їх отримання, то такі кошти не включаються до складу доходу ФОП єдиноподатника, а також не відображаються у податковій декларації.

А при повернення авансу покупцю в іншому податковому періоді, ФОП єдиноподатник включає такий аванс до складу доходу в звітному періоді, в якому ці кошти отримано, та здійснити перерахунок доходу в звітному податковому періоді, в якому відбувається повернення таких коштів.

Лист ДФС України від 08.11.2017  № 2551/К/99-99-13-01-02-14/ІПК

 

Відвідайте подію на тему

10, ознак хаосу в бухгалтерії, як виявити

 

Відчуження земельної ділянки ФОП-єдиноподатником

Дохід, отриманий від відчуження земельної ділянки не включається до складу доходів платника єдиного податку та не зазначається в податковій декларації платника ФОПа єдиноподатника.

Крім того, дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) не частіше 1 разу протягом звітного податкового року земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної ст. 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування її у власності платника податку понад 3 роки, не оподатковується, виняток щодо перебування у власності майна становить у випадку набуття такого майна внаслідок отримання спадщини (п. 172.1 ст. 172 ПКУ).

У випадку відчуження протягом звітного податкового року більш як 1 з об’єктів нерухомості, такий дохід підлягає оподаткуванню ПДФО за ставкою, визначеною п.167.2 ст.167 ПКУ, а також військовим збором.

Лист ДФС України від 14.11.2017 № 2612 /М/99-99-13-01-03-14/ІПК

 

Дивіться відео на тему:

Огляд систем оподаткування в Україні 

 

 

Відомості про боржників банків – фізичних осіб вже не надаються

Постанова Правління НБУ від 10.11.2017  № 111, якою передбачено, що банки мають призупинити надання інформації щодо освіти, найменування роботодавця, коду за ЄДРПОУ роботодавця, зазначеної в колонках 6, 12, 13 частини 1 форми № 601 «Звіт про кредитні операції банку з боржником – фізичною/юридичною особою» додатка 1 до Правил організації статистичної звітності, що подається до НБУ набрала чинності з 11.11.2017 року.

Постанова Правління Нацбанку України від 10.11.2017 № 111

 

Підбірку підготувала:

Лоза Галина,

незалежний консультант з бухгалтерського обліку компанії “Збережені Активи”

спеціаліст, фахівець з контролю якості

X