fbpx
[get_banners]

Дайджест новин «Податки і облік» з 06.10.2020 пo 12.10.2020

In: Дайджести новин законодавства і практики 12 Oct 2020 Tags: ,

Дайджест новин «Податки і облік»

з 06.10.2020 пo 12.10.2020

 

Коли правопорушення буде “повторним”

Податківці наголошують, що обставиною, що обтяжує відповідальність за адміністративне правопорушення, визнається, зокрема повторне протягом року вчинення однорідного правопорушення, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню.

У справах про адміністративні правопорушення, провадження по яких здійснюється органами ДПС, для визнання правопорушення «повторним» з метою застосування адміністративної відповідальності визначальним є факт притягнення особи до адміністративної відповідальності за такі самі дії (за таке саме правопорушення), та відповідно винесення органом ДПС постанови про накладення адміністративного стягнення. При цьому перебіг календарного року розпочинається з моменту винесення постанови про накладення адміністративного стягнення (притягнення особи до адміністративної відповідальності) за попереднє правопорушення за такі самі дії (за таке саме правопорушення).

 

Головне управління ДПС у Тернопільській області

 


Додавання спиртних напоїв в страви: чи є акциз?Додавання спиртних напоїв в страви: чи є акциз?

Фіскали нагадують, що об’єктами оподаткування акцизним податком є операції з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

До підакцизних товарів належать, зокрема спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво (крім квасу «живого» бродіння).

Алкогольні напої – продукти, одержані шляхом спиртового бродіння цукровмісних матеріалів або виготовлені на основі харчових спиртів з вмістом спирту етилового понад 0,5 % об’ємних одиниць, які зазначені у товарних позиціях 2203, 2204, 2205, 2206 (крім квасу «живого» бродіння), 2208 згідно з УКТ ЗЕД, а також з вмістом спирту етилового 8,5 % об’ємних одиниць та більше, які зазначені у товарних позиціях 2103 90 30 00, 2106 90 згідно з УКТ ЗЕД (пп. 14.1.5 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

Відповідно до УКТ ЗЕД шоколад та інші готові харчові продукти з вмістом какао, в тому числі які містять алкоголь, віднесені до коду 1806; кава – 0901, чай – 0902 та не є підакцизними.

Разом з цим, при виготовленні продукції власного виробництва необхідно дотримуватися технологічних режимів виробництва продукції (сумісність продуктів, їх взаємозаміна, режим холодного й теплового оброблення сировини тощо), визначених нормативною документацією (збірниками рецептур страв, кулінарних, борошняних кондитерських і булочних виробів, затвердженими в установленому порядку, державними стандартами, технічними умовами, а також Санітарними правилами).

Таким чином, суб’єкт господарювання ресторанного бізнесу не повинен сплачувати акцизний податок з роздрібної торгівлі фірмових страв, кулінарних, кондитерських та борошняних виробів, кави, чаю або шоколаду, до яких згідно з нормативними документами на їх виготовлення, затверджених в установленому порядку, додано алкогольні напої, оскільки кінцева продукція не є підакцизною.

 

Офіс великих платників податків

 


ПРРО: казуси безоплатних можливостей від фіскальної служби ПРРО: казуси безоплатних можливостей від фіскальної служби 

Податківців запитали: Чи можуть застосовувати суб’єкти господарювання ПРРО при продажу товарів через мережу «Інтернет» у разі відправлення таких товарів поштою за умови оплати за товар з відстроченням платежу?

На сьогодні В програмних рішеннях «ПРРО Каса» та «пРРОсто», які надаються Державною податковою службою на безоплатній основі, на сьогодні не реалізовано можливість проведення попередньої (авансової) оплати за товар та реалізацію товару з відстроченням платежу

 

За інформацією ЗІР, підкатегорія 109.24

 


Отримання ліцензії на зберігання пальногоОтримання ліцензії на зберігання пального

Податківці розповідають про отримання ліцензії на зберігання пального. 

Так, відповідно до ст. 15 Закону № 481 визначено, що зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) усіх форм власності за наявності ліцензії.

Ліцензії на зберігання пального отримуються на кожне місце зберігання пального.

Ліцензії на право зберігання пального видаються за місцем розташування місць зберігання пального терміном на п’ять років.

Звертаємо увагу, що суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії.

Крім того, ліцензія на право зберігання пального не отримується на місця зберігання пального, що використовуються:

– підприємствами, установами та організаціями, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету;

– підприємствами, установами та організаціями системи державного резерву;

– суб’єктами господарювання (у тому числі іноземними суб’єктами господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) для зберігання пального, яке споживається для власних виробничо-технологічних потреб винятково на нафто- та газовидобувних майданчиках, бурових платформах і яке не реалізується через місця роздрібної торгівлі.

Суб’єкти господарювання, які здійснюють, зокрема, зберігання пального лише у споживчій тарі до п’яти літрів, ліцензію на зберігання пального не отримують.

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію. 

Річна плата за ліцензію на право зберігання пального встановлюється у розмірі 780 грн.

Для отримання ліцензії на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:

– документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;

– акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним, або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним, або зберігання пального;

– дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії таких документів не подаються за їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним, або на зберігання пального.

Суб’єкти господарювання, що здійснюють зберігання пального, яке не реалізується іншим особам і використовується лише для потреб власного споживання чи промислової переробки, копії зазначених документів не подають. Такі суб’єкти господарювання у заяві зазначають про використання пального для потреб власного споживання чи переробки, загальну місткість резервуарів та ємностей, що використовуються для зберігання пального, та їх фактичне місцезнаходження.

Отже, у разі надання послуг зі зберігання пального іншим суб’єктам господарювання та/або реалізації пального іншим особам на підставі ліцензії на право зберігання пального, отриманої на підставі заяви лише для потреб власного споживання чи промислової переробки до суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі 500 000 грн.

 

 

Головне управління ДПС у Черкаській області

 


Нотаріуси повідомляють податківців про договори купівлі-продажу нерухомостіНотаріуси повідомляють податківців про договори купівлі-продажу нерухомості

Фіскали нагадують, що нотаріус, який посвідчує договір з продажу (обміну) об’єктів нерухомості між фізичними особами має подавати щокварталу до контролюючого органу за місцем розташування державної нотаріальної контори або робочого місця приватного нотаріуса інформацію про такий договір. 

Така інформація включається до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку. 

У разі вчинення нотаріусом нотаріальної дії щодо посвідчення договору оренди об’єктів нерухомості такий нотаріус зобов’язаний надіслати інформацію про такий договір контролюючому органу за податковою адресою платника податку – орендодавця. Повідомлення про нотаріальне посвідчення договорів оренди об’єктів нерухомості надсилаються державними та приватними нотаріусами до органів державної податкової служби у день посвідчення таких договорів.

 

Головне управління ДПС у Закарпатській області

Підбірку підготувала: 

Урбановська Юлія, 

консультант з податків та зборів,

представник з бухгалтерських послуг компанії «ЗБЕРЕЖЕНІ АКТИВИ» 

спеціаліст, фахівець з контролю якості послуг 

X