fbpx

Портфоліо адвокатського бюро Яновський і партнери

Маєте ідею і задум візуалізації бренду для відкриття власної справи і не знаєте, з чого розпочати? 

Розпочніть з реєстрації торгової марки. Багато хто не надає цьому питанню великого значення, тому що є, ніби, більш важливі – матеріальні – справи.  «Потім якось вирішиться» – подумаєте ви. Але коли приходить успіх,  упізнаваність бренду, з’являються постійні клієнти, добре йдуть справи, – часто-густо стає пізно реєструвати торгову марку через те, що конкуренти, чи партнери які розішлися з вами,  вас випередили і вже зареєстрували задумане вами впізнаване ім’я й використовують його у своїх цілях та збагачуються в такий  спосіб за ваш рахунок. Ця ситуація дуже розповсюджена в наш час, позаяк конкуренція зростає з року в рік. Тому, щоб не потрапити в подібну неприємну ситуацію, потрібно завчасно захистити свою інтелектуальну власність та подбати про безпеку торгової марки.

Правильно та вчасно зареєстрована торгова марка – це перший крок до успішного бізнесу!  

Звичайно, реєстрація ТМ не є обов’язковою, навпаки – це Ваше право. Але право, яким при започаткуванні справи необхідно скористатись негайно! Тому що, як підтверджує наша багаторічна практика рстрації ТМ з 2004 року, хтось може першим зареєструвати торгову марку, яку Ви вподобали, що спричинить загрозу для Вашого бізнесу  або ж зробить його залежним від іншої особи. Відтоді через наші руки пройшли повну реєстрацію понад 140 торгових марок і близько 30 перебувають на стадії розгляду заявок. Ми завжди рекомендуємо: перед виходом на ринок зареєструйте торгову марку – і “спіть спокійно”! Тому що в подальшому Вам не доведеться турбуватись про безпеку Вашого бізнесу та бренду. Наше портфоліо зареєстрованих ТМ можна перевірити в базі даних https://sis.ukrpatent.org/uk/search/advanced/ за реквізитом (740) Ім’я та адреса представника, ввівши «Яновський».

Що дає реєстрація торгової марки?

  • Безпекe вашого власного бренду;
  • Збільшення вартості бренду і його впізнаваність;
  • Можливість продати франшизу;
  • Можливість зареєструвати домен UA;
  • Виключне право на використання знака та розпорядження ним.

Адвокатське бюро «Яновський і партнери» вже 25 років поспіль успішно надає юридичні послуги у сфері корпоративного права та інтелектуальної власності.

Запитання, яке найчастіше ставлять наші клієнти: “Чи можна самому зареєструвати торгову марку?” 

Відповідь: Можна, звичайно. Але тільки у випадку, якщо Ви готові вивчити всі тонкощі патентного законодавства та порядок реєстрації торгової марки. Самостійна реєстрація без залучення фахівців може зайняти від 24 місяців до нескінченності, оскільки в цій справі існує безліч тонкощів. А це, в свою чергу, може призвести навіть до відмови відповідних органів у реєстрації. Тому варто працювати тільки з надійними компаніями, які мають успішний досвід у сфері захисту інтелектуальної власності.

Чому нас обирають клієнти? 

І. Ми маємо досвід у проведенні успішної реєстрації торгових марок з 2004 року, а термін дії частини свідоцтв наших клієнтів на торгові марки уже продовжено нами ще на 10 років. 

ІІ. У нашому портфоліо – близько 250 торгових марок, які вже зареєстровано, не кажучи вже про ті, що перебувають у процесі реєстрації або які подавались на патентно-інформаційний пошук

(зареєстровані ТМ/ПЗ/АП https://sis.ukrpatent.org/uk/search/simple/  –  Параметр пошуку: Власник / Представник / Заявник – Значення: Яновський / Яновський Олексій Миколайович / Яновський і партнери.

І це тільки невелика частина наших досягнень.

 

Наші фахівці порадять і допоможуть обрати найкращий для Вас варіант реєстрації. Вам необхідно всього лише подзвонити нам або залишити електронну заявку, повідомити необхідні дані та оплатити дану послугу. І більше нічого! Все неприємне спілкування з державними органами ми беремо на себе! 

Наші фахівці можуть також здійснювати супровід Вашої підприємницької діяльності та надавати кваліфіковану юридичну підтримку. Ми готові допомогти при підготовці договорів та здійснити їх аналіз, надати рекомендації щодо внесення необхідних змін у зв’язку зі зміною законодавства, запропонувати юридичні послуги щодо захисту  конфіденційної інформації та комерційної таємниці, послуги з консультування та документального забезпечення правової моделі роботи з персоналом, навчити, як правильно реагувати на запити та перевірки державних органів тощо.

Чому нас обирають клієнти?

І. За п’ять останніх років ми допомогли правильно розпочати бізнес більш ніж 200 юридичним особам, а також близько 400 фізичним особам-підприємцям.

ІІ. Будь-яка реєстрація підприємства може мати безліч «підводних каменів», що можуть обернутися неприємними наслідками. Ми робимо все для Вашої безпеки, а особливо в протидії рейдерству і зловживанням органів управління зареєстрованих компаній! 

ІІІ. Ми економимо ваш час. А час – це гроші: поки ми займаємось реєстрацією Вашого підприємства, Ви вже його розвиваєте! До того ж, усе неприємне спілкування з державними органами ми беремо на себе. 

Кадровий аудит – це один з найефективніших способів виявити та усунути порушення трудового законодавства в компанії. Своєчасний кадровий аудит в Україні допоможе мінімізувати трудові суперечки з працівниками та підготуватися до перевірок контролюючих органів, щоб уникнути негативних фінансових наслідків та інших заходів впливу на керівника за результатами таких перевірок. Аудит кадрів (аудит кадрового діловодства) спрямований на завчасне виявлення та попередження конфліктних ситуацій з контролюючими органами, а також ситуацій, які здатні призвести до фінансових втрат. 

Правові моделі співпраці з персоналом можуть бути різними: від класичного найму за трудовим договором – до моделі організації коворкінгу. Найкращий вид співпраці з персоналом ми готові підібрати конкретно під Ваш вид діяльності. 

До прикладу, нещодавно ми успішно провели кадровий аудит у двох різнопланових компаніях – з кількістю працівників понад 80 осіб та, близько 1500 осіб відповідно, за результатами якого було надано звіти, що містили повну інформацію про стан кадрової документації з рекомендаціями щодо усунення недоліків, зокрема щодо запобігання ймовірних штрафів держпраці.

Чому нас обирають клієнти? 

І. З 2014 року наша компанія веде кадрове діловодство юридичної особи, яка має структурні підрозділи у 5 містах України з чисельністю працівників понад 100 осіб.

ІІ. Ми з власного досвіду знаємо, що кадрове діловодство є важливою складовою будь-якого бізнесу. Тому наші спеціалісти підходять до аудиту кадрового діловодства  з повною відповідальністю. 

За період роботи компанії нами зареєстровано авторські права на різні твори та промислові зразки і корисні моделі, що дало змогу вчасно та правильно захистити інтелектуальну власність клієнтів. Ми надали також велику кількість консультацій у сфері корпоративного права та інтелектуальної власності.

Ми маємо великий досвід в усіх галузях права інтелектуальної власності: у патентуванні промислових зразків, корисних моделей та винаходів, у реєстрації торговельних марок, авторських прав в Україні та за кордоном, – у всьому, в чому компанія має потребу при створенні нових продуктів, послуг та інновацій у бізнесі. Просто зверніться до нас за консультацією – і ми розробимо для Вас стратегію повного захисту Вашого продукту, послуги чи бізнесу.

Не дивлячись на величезну законодавчу базу, в сучасному світі, на жаль, зустрічається безліч випадків порушення законодавства про захист конкуренції. А  виявивши подібні факти стосовно власного бізнесу, його власники не завжди є достатньо юридично підкованими для того, щоб фахово захистити власні права. Однак не варто впадати у відчай: ми можемо допомогти у подібній ситуації!

Чому нас обирають клієнти?

І. Правомірний та надійний захист Вашої інтелектуальної власності. 

ІІ. Не просто великий, а велетенський щоденний досвід та професіоналізм у кожній справі. 

ІІІ. Індивідуальний підхід до кожного замовлення. 

Усі Ваші побажання будуть враховані у разі нашої з Вами співпраці! 

Адвокатське бюро «Яновський і партнери» входить до холдингу «Західна консалтингова група», а відповідно – працює у партнерстві і з компанією «Збережені активи», яка надає послуги з бухгалтерського аутсорсингу і податкового планування. А це дає змогу надавати клієнту комплекс послуг, що економить його час та кошти і забезпечує всебічне вирішення проблем.

 ЦІННІСТЬ ПРОДУКТУ КОМПАНІЇ ДЛЯ КЛІЄНТА – це:

  1. Конфіденційність і безпека даних:
    • Договори про конфіденційність між Замовником (Компанією) і фізичними особами
  • Етика співпраці і репутація юристів у професійному середовищі
  1. Надійність та доступність сервісу, швидка комунікація:
    • Технологія і бізнес-процеси в теперішньому часі
    • Комунікація 5 днів на тиждень – ПН-ПТ – з 8:30 до 18:30
  •  Закріплення за Клієнтом оптимальної кількості взаємозамінних фахівців
  1. Професійна кваліфікація Виконавця:
  • Актуальна кваліфікація ключових фахівців / партнерів
  1. Відповідальність:
    • Повна відповідальність + страхування від професійної помилки до 2 000 000 грн.
  • Належна застереженість наших підрядників, що беруть участь винаданні послуг, від зловживань в сфері конфіденційності чутливих даних про клієнта, або його замовлення. Окрема відповідальність фізичних осіб до 10 000 у. о. за недотримання конфіденційності.

 Відгуки про Адвокатське бюро “Яновський і партнери”

(6 - 5.00 - 5)
X