fbpx

Вакансія – Головний бухгалтер

Позиція — Головний бухгалтер

Актуальні умови винагороди та співпраці для кожної з вакансій ми розміщуємо на ресурсах:

https://www.work.ua/jobs/by-company/3017/  та https://rabota.ua/ua/company1598939
і вони мають пріоритет над інформацією на цій сторінці. 

Місто: Львів

Місце роботи: вулиця Пасічна, 93Б; 4,8 км від центру 

Вид зайнятості: повна зайнятість
Вимоги: досвід роботи від 5 років, вища освіта

Вам до нас якщо?
  • Ви скучаєте не своїй роботі і хотіли би більше різноманітності? Набридла рутина, щодня одне й те саме?

  • Могли би зробити більше, але для цього немає перспектив, не маєте росту і розвитку?

  • Прагнете самореалізації, добре знаєте і «вмієте» бухгалтерію?

  • Любите навчатися і бути в числі перших хто впроваджує нові практики, методи і технології?

  • Якщо Ви енергійна і цілеспрямована людина, яка шукає цікаве і не нудне заняття в сфері збереження активів, бухгалтерського обліку та податків, то саме Вам пропонується одна із посад в цій сфері.

Що ми пропонуємо Вам?
  • Це позиція для тих, кому важливий ріст і розвиток, поряд із стабільністю, структурою і роботою за планом.

  • Вам відкриється можливість побачити «еталони» та «ідеальні картини» бухгалтерії для різних бізнесів і самому творити та реалізовувати бездоганний облік так, щоб будь-які перевіряючі були розчаровані (бо немає до чого придертися) і щоб активи клієнтів зберігалися і зростали.

  • Можливість показати свої вміння на різних ділянках бухгалтерського обліку і розуміння пов’язаних з цим правових питань.

  • Можливість навчатися і спробувати себе в нових сферах бухгалтерського обліку і податків.

  • Підтримувати свій професіоналізм, підвищувати кваліфікацію і особистісний розвиток в «Академії професійного бухгалтера», що знадобиться вам на все майбутнє життя. Вартість навчання компанія компенсує в розмірі від 100% до 50%.

  • Професійний і кар’єрний ріст на більш високооплачувані і відповідальні професійні/управлінські позиції, можливості самореалізації

  • Не гігантську, але вищу за ринкову винагороду (після випробувального періоду), яка щорічно індексується

  • Головне, що Вам точно буде цікаво, — Ви отримаєте можливості досвіду і практики у різноманітних сферах, зустрінете неординарні бізнес-моделі, податкове структурування і нетипові операції.

  • У Вас будуть помічники або напарники з обробки, внесення та впорядкування первинної документації.

  • З Вами буде дружній офісний сервіс і підтримка колег.

  • Офіційні договірні відносини

  • Корпоративний відпочинок і розваги, медичне страхування

  • Комфортний офіс з автоматизованими робочими місцями

Що ми очікуємо від Вас?
  • Перевірка ділянок роботи підпорядкованого помічника фахівця або фахівця (перевірка первинних документів по суті на предмет: законності/ відповідності обліковій політиці клієнта/ розумності, реальності і доцільності для господарської діяльності клієнта, тощо).
  • Консультування підпорядкованого помічника бухгалтера або бухгалтера-експерта стосовно: правильності проведення первинних документів, застосування методології ведення бухгалтерського обліку відповідно до ПСБО, застосування норм законодавства тощо
  • Перевірка всіх звітів, які формує підпорядкований помічник фахівця або фахівець
  • Дотримання облікової політики встановленої для клієнта, ведення бухгалтерського обліку і складання бухгалтерської і податкової звітності юридичних осіб: залежно від фактичного обсягу документообігу, кількість господарських операцій, специфіки господарської діяльності і ступеня автоматизації обліку клієнта. Первинку оформляють і вносять в 1С, як правило помічники бухгалтера.
  • Постановка завдань помічникам-бухгалтера і бухгалтерам-експертам перевірка їх виконання, КОНТРОЛЬ, ВІДПОВІДНО ДО ТЕХНОЛОГІЇ КОМПАНІЇ, правильності і своєчасності обробки, сортування, систематизації, внесення в облікову базу 1С8 первинних документів, контроль формування облікових файлів і папок, контроль облікових регістрів, контроль підшивки документів і архівів, контроль ведення книг обліку, контроль підготовки платіжних документів на сплату податків, зборів, контроль підготовки звітів і декларацій з ПДФО, єдиного податку і ЄСВ.
  • Формування, підписання ЕЦП і подання фінансової і податкової звітності — баланс, декларації ПДВ, ПНП, інші звіти. Організація документообігу і розподіл підпорядкованих фахівців щодо ввірених клієнтів.
  • Участь при документальних перевірках клієнтів, щодо сплати податків або інших платежів.
  • Включають професійні знання, вміння і навички бухгалтера-експертаа також професійні знання, вміння і навички помічника бухгалтера
  • Відповідальне ставлення, підтримання кваліфікації і стандартів, своєчасність звітності, привітна і швидка комунікація. Це той рівень сервісу, який ми прагнемо надавати своїм клієнтам.
  • Ваш вік, стать чи місце проживання для нас не має значення. Ми віддаємо перевагу людським якостям і професійному досвіду в теперішньому часі.
  • Для нас важливі Ваші реальні досягнення і підтверджені результати
  • Ми шукаємо тих, хто поділяє наші цінності, готовий працювати на результат, може пояснити, чим саме цікава ця позиція, розуміє для кого і чому існує ця компанія, поділяє мету та задум компанії. Почитати про наші цінності можна тут http://www.zkg.ua/holovna/nasha-komanda/ і тут http://www.zkg.ua/holovna/meta-i-zadum/

Детальніше про все Вас повідомлять листом у відповідь на Ваше резюме.

Надіслати резюме
(4 - 5.00 - 5)
X