Вакансія – Головний бухгалтер
Позиція — Головний бухгалтер
Актуальні умови винагороди та співпраці для кожної з вакансій ми розміщуємо на ресурсах:
https://www.work.ua/jobs/by-company/3017/ та https://rabota.ua/ua/company1598939
і вони мають пріоритет над інформацією на цій сторінці.
Місто: Львів
Місце роботи: вулиця Пасічна, 93Б; 4,8 км від центру
Вид зайнятості: повна зайнятість
Вимоги: досвід роботи від 5 років, вища освіта
Вам до нас якщо?
-
Ви скучаєте не своїй роботі і хотіли би більше різноманітності? Набридла рутина, щодня одне й те саме?
-
Могли би зробити більше, але для цього немає перспектив, не маєте росту і розвитку?
-
Прагнете самореалізації, добре знаєте і «вмієте» бухгалтерію?
-
Любите навчатися і бути в числі перших хто впроваджує нові практики, методи і технології?
-
Якщо Ви енергійна і цілеспрямована людина, яка шукає цікаве і не нудне заняття в сфері збереження активів, бухгалтерського обліку та податків, то саме Вам пропонується одна із посад в цій сфері.
Що ми пропонуємо Вам?
-
Це позиція для тих, кому важливий ріст і розвиток, поряд із стабільністю, структурою і роботою за планом.
-
Вам відкриється можливість побачити «еталони» та «ідеальні картини» бухгалтерії для різних бізнесів і самому творити та реалізовувати бездоганний облік так, щоб будь-які перевіряючі були розчаровані (бо немає до чого придертися) і щоб активи клієнтів зберігалися і зростали.
-
Можливість показати свої вміння на різних ділянках бухгалтерського обліку і розуміння пов’язаних з цим правових питань.
-
Можливість навчатися і спробувати себе в нових сферах бухгалтерського обліку і податків.
-
Підтримувати свій професіоналізм, підвищувати кваліфікацію і особистісний розвиток в «Академії професійного бухгалтера», що знадобиться вам на все майбутнє життя. Вартість навчання компанія компенсує в розмірі від 100% до 50%.
-
Професійний і кар’єрний ріст на більш високооплачувані і відповідальні професійні/управлінські позиції, можливості самореалізації
-
Не гігантську, але вищу за ринкову винагороду (після випробувального періоду), яка щорічно індексується
-
Головне, що Вам точно буде цікаво, — Ви отримаєте можливості досвіду і практики у різноманітних сферах, зустрінете неординарні бізнес-моделі, податкове структурування і нетипові операції.
-
У Вас будуть помічники або напарники з обробки, внесення та впорядкування первинної документації.
-
З Вами буде дружній офісний сервіс і підтримка колег.
-
Офіційні договірні відносини
-
Корпоративний відпочинок і розваги, медичне страхування
-
Комфортний офіс з автоматизованими робочими місцями
Що ми очікуємо від Вас?
- Перевірка ділянок роботи підпорядкованого помічника фахівця або фахівця (перевірка первинних документів по суті на предмет: законності/ відповідності обліковій політиці клієнта/ розумності, реальності і доцільності для господарської діяльності клієнта, тощо).
- Консультування підпорядкованого помічника бухгалтера або бухгалтера-експерта стосовно: правильності проведення первинних документів, застосування методології ведення бухгалтерського обліку відповідно до ПСБО, застосування норм законодавства тощо
- Перевірка всіх звітів, які формує підпорядкований помічник фахівця або фахівець
- Дотримання облікової політики встановленої для клієнта, ведення бухгалтерського обліку і складання бухгалтерської і податкової звітності юридичних осіб: залежно від фактичного обсягу документообігу, кількість господарських операцій, специфіки господарської діяльності і ступеня автоматизації обліку клієнта. Первинку оформляють і вносять в 1С, як правило помічники бухгалтера.
- Постановка завдань помічникам-бухгалтера і бухгалтерам-експертам перевірка їх виконання, КОНТРОЛЬ, ВІДПОВІДНО ДО ТЕХНОЛОГІЇ КОМПАНІЇ, правильності і своєчасності обробки, сортування, систематизації, внесення в облікову базу 1С8 первинних документів, контроль формування облікових файлів і папок, контроль облікових регістрів, контроль підшивки документів і архівів, контроль ведення книг обліку, контроль підготовки платіжних документів на сплату податків, зборів, контроль підготовки звітів і декларацій з ПДФО, єдиного податку і ЄСВ.
- Формування, підписання ЕЦП і подання фінансової і податкової звітності — баланс, декларації ПДВ, ПНП, інші звіти. Організація документообігу і розподіл підпорядкованих фахівців щодо ввірених клієнтів.
- Участь при документальних перевірках клієнтів, щодо сплати податків або інших платежів.
- Включають професійні знання, вміння і навички бухгалтера-експертаа також професійні знання, вміння і навички помічника бухгалтера
- Відповідальне ставлення, підтримання кваліфікації і стандартів, своєчасність звітності, привітна і швидка комунікація. Це той рівень сервісу, який ми прагнемо надавати своїм клієнтам.
- Ваш вік, стать чи місце проживання для нас не має значення. Ми віддаємо перевагу людським якостям і професійному досвіду в теперішньому часі.
- Для нас важливі Ваші реальні досягнення і підтверджені результати
- Ми шукаємо тих, хто поділяє наші цінності, готовий працювати на результат, може пояснити, чим саме цікава ця позиція, розуміє для кого і чому існує ця компанія, поділяє мету та задум компанії. Почитати про наші цінності можна тут http://www.zkg.ua/holovna/nasha-komanda/ і тут http://www.zkg.ua/holovna/meta-i-zadum/
Детальніше про все Вас повідомлять листом у відповідь на Ваше резюме.
Надіслати резюме