Будь-яка перевірка має на меті пошук неточностей, помилок, відхилень, а також варіантів можливого заощадження. Традиційно результатом податкового експрес-аудиту є виявлення невідповідностей між реальними даними про господарську діяльність компанії на ринку та тими, що були подані у фіскальні органи. Зазвичай мова йде про те, що певні дані не були своєчасно включені до звіту. У більшості ситуацій це пояснюється неуважністю та нестачею досвіду в бухгалтера, дуже рідко такі недоліки бувають навмисними. Проте законом України передбачено серйозну відповідальність за подібні правопорушення. Вчасно та ефективно проведений податковий експрес-аудит допомагає уникнути можливого покарання, заощадити кошти компанії для подальших інвестицій у розвиток бізнесу замість сплати штрафів та пені тощо. Ця процедура гарантує власникам та директору підприємства безпеку, спокій, впевненість у завтрашньому дні та дозволяє бізнесу незалежно від його специфіки та особливостей стрімко зростати в межах закону.
Замовити бухгалтерський аутсорсинг для компаніїНАЗАД
КОРОТКИЙ ОПИС ПОСЛУГИ
Бухгалтерська компанія “Збережені активи” холдингу професійних послуг “Західна консалтингова група” надає послуги по веденню бухгалтерії та податкового обліку для організацій різноманітних форм власності. Ми пропонуємо постійний бухгалтерський аутсорсинг компаній, що працюють на загальній та спрощеній системі оподаткування, у будь-якій сфері.Можливий бухгалтерський аутсорсинг підприємств і товариств з урахуванням ситуацій, які не регулярно, одноразово впорядковують грошові потоки та планують податкові видатки. Сюди відносяться: торгівля, надання послуг та робіт, а саме – торгівля різного рівня (роздібна та гуртова), ресторанний бізнес, перевезення та транспорт, добування корисних копалин, зв’язок, інформаційна сфера, інтернет-комерція та інтернет-магазини, будівництво, виробництво та діяльність у зовнішньоекономічній сфері.
Замовити бухгалтерський аутсорсинг для підприємцяНАЗАД
КОРОТКИЙ ОПИС ПОСЛУГИ
Наша компанія співпрацює з приватними підприємцями, як у Львові, так і по всій Україні. Оскільки підготовка та подання бухгалтерської звітності відбувається з використанням Інтернет ресурсів, то обмежень щодо територіального розташування суб’єкту ФОП не має. Укладаючи договір на ведення бухгалтерського обліку, ми водночас оформлюємо документи, які надають можливість нам подавати звітність в електронній формі, використовувати електронну пошту, а також відображати електронний цифровий підпис на документах, які того потребують.
Якщо у вас немає часу на вивчення основ ведення бухгалтерського обліку, то звернення до фахівців холдингу професійних послуг ЗКГ дозволить заощадити ваш час та позбавить вас від зайвих турбот. Співпраця з нами стане запорукою вашого успішного бізнесу. Детальніше про умови нашої співпраці та замовлення послуг щодо ведення бухгалтерського обліку та складання бухгалтерської звітності можна здійснити за допомогою телефонного зв’язку, при особистій зустрічі, або по скайпу. Чекаємо ваших замовлень і сподіваємося на довгострокову співпрацю.
Бухгалтерська компанія “Збережені активи” холдингу професійних послуг “Західна консалтингова група” надає усні та письмові консультації з питань оподаткування
Бухгалтерська компанія “Збережені активи” холдингу професійних послуг “Західна консалтингова група” надає усні та письмові консультації з питань бухгалтерського обліку
Питання діловодства на фірмах із кожним роком відходять на другий план із погляду менеджменту. Але не з погляду закону. В еру автоматизації процесів планування та обліку паперова метушня зі штатним розкладом, посадовими інструкціями й особистими справами кожного співробітника викликає зрозуміле бажання залишити подібні завдання до кращих, менш завантажених часів. Правда ж у тому, що такі часи, як правило, не наступають, якщо компанія зростає, масштабується й розвивається. А це означає, що більша частина успішних фірм тримає кадрове діловодство не в найкращому стані. До того ж у разі перевірок контролюючими органами саме помилки у веденні обліку кадрів – це найбільші ризики для топ-менеджменту і власників.
Питання діловодства на фірмах із кожним роком відходять на другий план із погляду менеджменту. Але не з погляду закону. В еру автоматизації процесів планування та обліку паперова метушня зі штатним розкладом, посадовими інструкціями й особистими справами кожного співробітника викликає зрозуміле бажання залишити подібні завдання до кращих, менш завантажених часів. Правда ж у тому, що такі часи, як правило, не наступають, якщо компанія зростає, масштабується й розвивається. А це означає, що більша частина успішних фірм тримає кадрове діловодство не в найкращому стані. До того ж у разі перевірок контролюючими органами саме помилки у веденні обліку кадрів – це найбільші ризики для топ-менеджменту і власників.
Підписатися на новини
Підпишіться на щотижневий дайджест новин і будьте в курсі подій без зайвого спаму
Сайт використовує cookies та інші технології для того, щоб запам’ятати Ваші уподобання та дізнатись, як саме Ви використовуєте сайт та взаємодієте з ним. Обробка вказаних даних відбувається відповідно до Положення про обробку та захист персональних даних Товариства з обмеженою відповідальністю «Західна консалтингова група», з яким можна ознайомитися за посиланням. Натискаючи «ТАК», Ви надаєте згоду на використання cookies та інших технологій під час відвідування сайту та на обробку даних, що можуть бути персональними.