fbpx

Ремонт орендованого майна

In: Відео бухгалтерська тематика, Відео податкова тематика 28 Mar 2019 Tags: , , ,

Запитання: Є затрати по орендованому майну,  в бухгалтерському обліку строк експлуатації становить 36 місяців (3 роки), а в податковому, згідно норм ПКУ – 12 років. Якими документами можна в податковому обліку поставити строк менший, щоб потім у перевіряючих не було претензій?

Відповідь:  Якщо ви і в бухгалтерському і в податковому обліку поставите строк експлуатації об’єкту 3 роки, то далі все буде залежати тільки від того, який у вас дохід –  до 20 млн чи більше 20 млн?

  • Якщо дохід за минулий рік склав до 20 мільйонів, то у вас буде і в бухгалтерському і в податковому обліку одна і та сама сума амортизації – і це жодним чином не буде впливати на ваш фінансовий результат до оподаткування.
  • Якщо дохід за минулий рік склав більше 20 мільйонів, тобто ви рахуєте податкові різниці, тоді сума амортизації в бухгалтерському обліку у вас буде одна, з точки зору податкового обліку амортизуватись такий об’єкт у вас мусить  за строком, який вказаний в Податковому кодексі – 12 років, тому сума амортизації за даними обліку і нормами ПКУ буде різна. Дана різниця буде відображена Вами в додатку РІ.

Підписуйтесь на наш канал в YouTube

Суму бухгалтерської амортизації ви покажете як суму збільшення, на яку збільшується фінансовий результат,  а суму податкової амортизації ви покажете з права в додатку РІ, як суму на яку зменшиться фінансовий результат.

На цю різничку у вас буде відрізнятися фінрез з метою оподаткування податку на прибуток.

Немає ніяких документів, які б можна було зробити, щоб і в податковому і в бухгалтерському обліку строк експлуатації становив 3 роки, оскільки норми ПКУ для тих у кого дохід склав більше 20 мільйонів – зобов’язують дотримуватися вимог – 12 років.

 

Дивіться відео на тему: Оренда майна у власника чи директора – як оформити договір

 
 
Підписатися на новини

Підпишіться на щотижневий дайджест новин і будьте в курсі подій без зайвого спаму

X