м. Львів, НОВЕ в наймі персоналу, кадри, зарплата, ЄСВ, податки і облік у ФОП, готівка і РРО. Штрафи і відповідальність. Як працювати за новими правилами.
Дата події: Лютий 16, 2015
Час події: 13:00
зареєструйтеся за цим посиланням
багатоканальним номером +38 (032) 244-4004
або за адресою crm@zkg.ua
«Я краще найняв би людину з ентузіазмом, ніж людину, яка все знає»
Джон Рокфеллер
Запрошуємо на Семінар-практикум
НОВЕ в наймі персоналу, кадри, зарплата, ЄСВ, податки і облік у ФОП, готівка і РРО.
Штрафи і відповідальність. Як працювати за новими правилами.
16 лютого 2015 року (понеділок) о 13:00 у м. Львові за адресою: вул. Хуторівка, 35 (конференц-зал бізнес-школи “Українського католицького Університету”, напроти гуртового ринку Шувар).
Цільова аудиторія
власники малого бізнесу та підприємці
середній/топ менеджмент
юристи, бухгалтери та фахівці по роботі з кадрами.
Мета заходу
донести основні правила і способи їх застосування в сфері оформлення офіційних відносин з персоналом
поділитися практичним досвідом зі сторони фахівця та власника бізнесу
надати покрокові інструкції (алгоритми), шаблони і зразки документів для оформлення офіційних питань
Семінар-практикум веде
 |
Олексій Яновський, засновник компанії «Західна консалтингова група»
Старт власної справи – 1993
Юридичний факультет ЛНУ ім. І. Франка, правознавство – 1996 рік
Адвокат – 1998 рік
Спеціалізація: Підприємницьке право, податки, право інтелектуальної власності
Мета компанії:
Сформувати в бізнес-середовищі еталон, цінність і культуру професійних послуг із збереження і захисту активів.
|
У програмі
- НОВЕ з 01.01.2015в практиці “найму” – за допуск до роботи без укладення трудового договору, штраф 36540 грн. Що і як зробити вже і зараз?
- НОВЕ з 01.01.2015– як офіційно повідомити про прийняття на роботу працівника фіскальну службу?
- Ширший погляд на персонал. Варіанти договорів і законодавство і право, що забезпечують/замінюють виконання функцій персоналу – трудові, цивільно-правові, господарські.
4. В яких випадках, як і кого можна оформити замість трудового найму:
– відносини з надання послуг фізичною особою за цивільно-правовими договорами;
– відносини з надання послуг фахівцями, що надають професійні послуги (нотаріуси, адвокати, архітектори, дизайнери, художники, арбітражні керуючі тощо),
– відносини з надання послуг повіреними, комісіонерами, агентами за договорами доручення, комісії, агентування, консигнації;
– відносини з надання послуг фізичними особами підприємцями – як заміна трудового найму, як не наступити на граблі,
– органи управління (директор, голова правління) юридичних осіб,
– відносини за авторськими договорами.
- 5. Переваги і недоліки трудових, цивільно-правових, господарських договорів для фактичного забезпечення/заміни трудової функції. Що каже судова практика?
- Головні відмінності між трудовими, цивільно правовими договорами і правовідносинами. Момент укладення, форма договору, строк дії, відповідальність (обмежена і повна).
– Трудовий договір. Трудовий контракт. Тимчасова і сезонна робота. Випробування.
– Цивільно-правовий договір у відносинах з персоналом.
– Господарський договір з ФОП. Як правильно працювати з підприємцями?
– Новації, неологізми. Нові форми забезпечення виконання трудових функцій – аутсорсинг, аутстафінг, фріланс.
- НОВЕ з 01.01.2015– покрокова процедура офіційного оформлення працівника на роботу за трудовим договором. Як наймати працівників підприємцям. Де реєструвати договір з 01.01.2015.
- Особливості прийняття і звільнення керівника підприємства, що змінилося в 2014 році?
- Кадрове діловодство. Які існують типові документи. Зміст особової справи. Трудові книжки. Порядок ведення, приклади заповнення.
- НОВЕ з 01.01.2015– що залишається “за КАДРОМ”? Оплата праці, періодичність, мінімальні розміри. Неповна зайнятість. Неофіційна робота. Що буде якщо фактична перевірка виявила “неоформлених” працівників.
- НОВЕ з 01.01.2015 – оподаткування доходів за трудовими, цивільно-правовими договорами. Хто і скільки платить, як і коли звітує? Податок з доходів фізичних осіб (ПДФО) і єдиний соціальний внесок (ЕСВ).
- НОВЕ з 01.01.2015 – оподаткування і облік доходів у підприємців-спрощенців, єдиний податок і ЄСВ.
- НОВЕ З 01.01.2015 -касові апарати (РРО)для фізичних осіб підприємців. Хто, у яких випадах із якого моменту повинен використовувати. Загальні вимоги. Як працювати за новими правилами? Кого перевірятимуть уже в 2015 році, а кого лише з 01.01.2017.
- Підводні камені застосування РРО для замовлення або оплати товарів і послуг з використанням мережі Інтернет. Що включає поняття “використання мережі Інтернет” – це лише інтернет-магазини, web-money, інші платіжні засоби, чи будь-які сервіси, доступ до яких можливий через Інтернет (наприклад електронний банкінг, Aukro, оплата карткам, онлайн бронювання готелів, купівля квитків тощо).
- НОВЕ З 01.01.2015 – подвійний мораторій на перевірки контролюючих органів. Хто не попадає під мораторій? Кого і коли перевірятимуть з питань праці, зайнятості, використання РРО. До чого готуватися?
- НОВЕ З 01.01.2015– відповідальність за правопорушення в сфері трудового найму, праці, зайнятості, обігу готівки. Хто несе відповідальність. Розміри штрафів. Строки застосування відповідальності.
Час проведення
12:00 – 12:50 Реєстрація учасників.
12:50 – 15:00 Семінар-практикум, частина І
15:00 – 15:30 Кава-перерва, знайомство учасників, обмін досвідом
15:30 – 17:30 Семінар-практикум, частина ІІ
17:30 – 18:00 Відповіді на запитання, розіграш призів
Надання послуг з проведення семінару включає:
– Ефективне двостороннє спілкування з демонстрацією основних матеріалів на екран,
– Друкований інформаційний матеріал + демонстрація на екран
– Зразки документів (форми, шаблони),
– Призи активним учасникам (розіграш),
– Мультимедійні матеріали семінару (надсилається на електронну пошту),
– Можливість кава-перерва.
Форма оплати: безготівкова. Надаємо акт про надані послуги.
Для ефективної організації семінару, прохання завчасно зареєструватися.
При необхідності, надаємо письмовий договір та виставляємо індивідуальний рахунок на оплату.
Вартість семінару:
– 547,00 грн. без ПДВ при оплаті до 12.02.2015 року включно
– 730,00 грн. без ПДВ VIP-пакет (відеозапис семінару-практикуму на диску + унікальні матеріали “Покрокова процедура найму персоналу. Пакет документів особової справи. Форми заяв і наказів щодо трудового найму”. Окрема вартість – 500 грн.) при оплаті до 12.02.2015 року включно
– 900,00 грн. без ПДВ при оплаті готівкою або за 36-0 годин до дня семінару (без VIP-пакету)
Взявши участь в семінарі ви допомагаєте воїнам АТО (5% вартості семінару переказується в фонд “Збережи життя солдату”)
У вартість також входить:
Унікальні друковані матеріали семінару-практикуму, які в форматі мультимедійних матеріалів демонструються на екран в PowerPoint (потім надсилається на електронну пошту учасникам), можливості для кава-паузи або харчування.
Для тих, хто не встиг поснідати чи пообідати, – в цокольному поверсі приміщення є ресторан швидкого харчування, сервіс і ціни якого вас приємно здивують.
Зареєструйтеся на сайті або зателефонуйте будь-ласка до нас в офіс за телефонами:
+38 (032) 244-4004 (багатоканальний)
+38 (050) 317-2737 МТС
+38 (067) 673-3599 КИЇВСТАР
Контактні особи для реєстрації: Бервецький Володимир або Братко Назар
зареєструйтеся за цим посиланням
Опис конференційного залу
Сучасний конференц-зал (театр) на 114 осіб, обладнаний мультимедійною системою з автоматичним екраном та пультом дистанційного управління. М’які крісла з розкладними міні-столиками для нотаток в правому підлокітнику сидіння.
Зал обладнаний:
- системою кондиціювання;
- вбудованим мультимедійним екраном (180-240);
- мультимедійний проектор (з дистанційним пультом управління);
- система озвучення;
- радіо мікрофони;
- 5 режимів освітлення;
- панорамні вікна обладнані автоматичними жалюзі;
В цокольному поверсі приміщення є кафе для повноцінного харчування. Хол, поруч залу дозволяє організувати каву-перерви та фуршети. Зона WIFI в цілому корпусі.
До Ваших послуг зручна автостоянка, система відео нагляду, охорона, кімнати відпочинку для гостей.
Площа: 165 м2
Доїзд маршрутками: 7-А, 10, 12, 22, 25, 39, 41, 52, 55, 67, 77, 81, 83, 87.