Тренінг – “ЗЕД – НЕторгівельні операції”

PROFI – спецкурс

реєструйтеся за цим посиланням

багатоканальний номером +38 (032) 244-4004 

або за  адресою  crm@zkg.com.ua

Заробіть репутацію, і вона буде працювати на вас.

Джон Рокфеллер

 

Виплати нерезидентам та податок на репатріацію. Закордонні відрядження. Консалтингові , маркетингові та інжинірингові послуги. Представницькі витрати. Валютні внески в статутний капітал. Імпорт основних засобів.Валютні кредити

Модуль поглибленого курсу тренінгової програми “Податки для PROFI”

 

Мета тренінгу: підняти знання, вміння та навики цільової аудиторії на рівень фахівця-експерта з обліку НЕторгівельних операцій в зовнішньо-економічній діяльності. Відкрити в обліку, податковому законодавстві та практиці його застосування нове і неочевидне, що вважалося неіснуючим.

Цільова аудиторія: Фахівці у сфері фінансів і оподаткування підприємств, головні бухгалтери, заступники головного бухгалтера, що відповідають за облік НЕторгівельних операцій в зовнішньо-економічній діяльності, бухгалтери-практики з досвідом роботи, керівників фінансових служб, фінансові директори, інші фахівці з фінансів підприємств, які мають справу з податками на підприємствах і працюють у сфері бухгалтерського, податкового та управлінського обліку. Цільова аудиторія тренінгу це також фахівці, які НЕ мають на меті отримати міжнародний професійний сертифікат САР, СІРА, ІFA, АССА, проте бажають мати ПОВНУ впевненість, знання, вміння, навики та високий бойовий дух в сфері сплати податків в Україні.

Методика тренінгу: Програма тренінгу побудована за простим і зрозумілим принципом, від теорії – 1/3 обсягу, до практики – 2/3 обсягу. Методика тренінгової програми в цілому, допомагає подолати три головні перешкоди в навчанні: 1 – “Я це все вже знаю”, 2 – порушення принципу поступовості навчання, 3 – незрозумілі слова.

Результат тренінгу: Тренінг надає впевненість і розвіює сумніви в тому, що облік НЕторгівельних операцій в зовнішньо-економічній діяльності буде організовано оптимально правильно, завдяки чому активи компанії надійно збережено, забезпечено усі, пов’язані з цим  ризики, які стосуються компанії і її посадових осіб – керівників та фахівців.

Програма тренінгу:  

ПЕРВИННІ ДОКУМЕНТИ У ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ, ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ  ВЕДЕННЯ ЯКИХ ПЕРДБАЧЕНА ЗАКОНОДАВСТВОМ НОРМАТИВНА БАЗА

ВИПЛАТА НЕРЕЗИДЕНТАМ ТА ПОДАТОК НА РЕПАТРІАЦІЮ

  •         Нараховуємо та виплачуємо дивіденди, роялті та інші платежі;
  •         Фрахт за межами території України: чи треба утримувати 6% податок на репатріацію;
  •         Особливості застосування міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування;
  •         Строк дії довідки, що підтверджує резидентський статус;
  •         Легалізація документів;
  •         Як визначити бенефіціарний статус під час виплати доходу нерезиденту та ін.

ЗАКОРДОННІ ВІДРЯДЖЕННЯ- ОСОБЛИВОСТІ

  •         Підтверджуючі документи;
  •         Визначаємо суму добових;
  •         Готельні витрати ;
  •         Витрати на таксі;
  •         Відшкодування палива при відряджені за кордон на власному автомобілі;
  •         Перевезення вантажу;
  •         Оплата службових розмов, «чайові» ;
  •         Курсові різниці при оформленні закордонного відрядження;
  •         Право на ПДВ – кредит в складі вартості електронного квитка;
  •         Відшкодування придбаних за кордоном книг, брошур, довідників;
  •         Наслідки несвоєчасного повернення валютного авансу.

ПРИДБАННЯ У НЕРЕЗИДЕНТІВ «ОСОБЛИВИХ ВИТРАТ»

  •         Обмеження щодо придбання консалтингових, маркетингових та інжинірингових послуг;
  •         Рекламні послуги;
  •         Виплата роялті – особливості застосування;
  •         Оподаткування представницьких витрат, документальне підтвердження.

ІМПОРТ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ

  •         Формування первісної вартості;
  •         Валютні розрахунки ;

ФОРМУВАННЯ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ У ВАЛЮТІ

Визначаємо гривневий еквівалент статутного капіталу ;

Часткове погашення внесків;

Курсові різниці – особливості.

ПОСЛУГИ – ВИЗНАЧАЄМО МІСЦЕ ПОСТАВКИ

КУПІВЛЯ –ПРОДАЖ ВАЛЮТИ

  •   Купівля –продаж валюти – відображаємо вірно в бухгалтерському обліку та податковій звітності.

КУРСОВІ РІЗНИЦІ

  •         Що спільного та відмінного між бухгалтерським та податковим обліком;
  •         Заміна валюти платежу та валюти контракту: як правильно зробити перерахунок .

ВАЛЮТНІ КРЕДИТИ ТА ІНШІ ОПЕРАЦІЇ

  •         Документальне оформлення та  обов’язкова реєстрація договору;
  •        Податкові наслідки в залежності від виду договору – позика, кредит чи поворотна фінансова допомога;
  •         Валютні позики – особливості обліку кредитної заборгованості та процентів;
  •         Відсотки по кредиту – витрати періоду чи капіталізація;
  •         Курсові різниці на валютну заборгованість;
  •         Позика від нерезидента з офшорним статусом.

ЗАСТОСУВАННЯ ЗВИЧАЙНИХ ЦІН У СФЕРІ ЗЕД

  •         Алгоритм визначення звичайної ціни;
  •         Джерела інформації, що використовуються при визначенні звичайних цін

ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ЗЕД

  •         Валютний контроль;
  •         Як правильно обчислювати нові строки розрахунків у ЗЕД;
  •         Особливості підрахунку строку повернення валютної виручки у перехідний період;
  • Списання заборгованостей перед кредитором-нерезидентом. Відображення в бухгалтерському і податковому обліку.

Тренер

2013_06_04_KavynM_web

Мар’яна Кавин

САР, СІРА, IFA-внутрішній аудит, директор ТОВ “Західна консалтингова група”. Практикуючий головний бухгалтер у сфері ІТ-технологій, виробництва, торгівлі.

Тренер з фінансового обліку за програмою САР/СІРА та тематичних тренінгів на тему бухгалтерського та податкового  законодавства.

Досвід роботи у сфері податкового консультування та проведення внутрішнього аудиту, ведення практичної бухгалтерії 16 років. Школа ТОП-менеджерів (ШТМ-11), 2013 р.

Кожен учасник забезпечується навчальними матеріалами, зразками документів, практичними завданнями для самостійного опрацювання та контролю за освоєнням тематики.

Учасники отримають сертифікати про успішне завершення тренінгу, що підтверджує

підвищення кваліфікації з даного питання.

Місце проведення: спеціально обладнане для тренінгів, комфортне приміщення за адресою:   вул. Зелена, буд. 86, м. Львів (біля клубу “Пікассо”). Можливий виїзд до корпоративного замовника.

При умові корпоративного замовлення тренінгу – тематика та час проведення може коригуватись з врахуванням специфіки та особливості господарської діяльності замовника.

Для реєстрації на будь-який тренінг 1 тренінгової програми 2 реєструйтеся за цим посиланням або зателефонуйте будь-ласка до нас в офіс за телефонами:

+38 (032) 244-4004 (багатоканальний)

+38 (050) 317-2737 МТС

+38 (067) 673-3599 КИЇВСТАР

Реєстрація учасника тренінгу вважається завершеною з моменту внесення оплати.

 

()
Підписатись на наші новини

Актуальні статті
Більше >
Популярні статті
Календар подій

« Червень 2017 »

Вт Ср Чт Пт Сб Нд Пн
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Переглянути всі найближчі події