fbpx
[get_banners]

Первинні документи: створюємо доречно, оформляємо правильно, обліковуємо вчасно Модуль 1

Напишіть кроли вам зручно отримати дзвінок
[contact-form-7 id="3679" title="Отримати дзвінок"]
Заповніть опитувальник і отримайте безкоштовну консультацію і детальну письмову інформацію від нашого фахівця про умови надання послуг з бухгалтерського обліку
[contact-form-7 id="3678" title="Безкоштовна консультація"]
контакти Академії професійного бухгалтера
е-mail: apb@zkg.ua

Курс правил оформлення первинних документів

У фінансово-господарській діяльності будь-якого підприємства документується кожна операція. Первинна документація — це основні документи, у яких відображаються різні операції податкового та бухгалтерського обліку. Без них функціонування підприємства неможливе з юридичної точки зору. Також у разі виникненні спірних ситуацій (розгляду в суді) первинна документація є важливим доказом — вона підтверджує здійснення відповідних операцій.

Розібратися в особливостях складання первинної документації, її видах і іншої супутньої інформації не так-то і просто. Необхідне знання законів, які регулюють цю сферу діяльності, особливостей бухобліку й певних моментів управління, властивих конкретному підприємству, також чимало практики, щоб бути “як риба в воді”. Академія професійного бухгалтера входить у холдинг професійних послуг “Західна консалтингова група”, який надає як юридичні, так і бухгалтерські послуги, тому має широку практичну базу для засвоєння навчання. На базі холдингу створена у 2010 році і функціонує професійна школа бухгалтера, у якій ви зможете ознайомитися з курсом правил оформлення первинних документів (комплекс чудово організованих практичних тренінгів, які допоможуть вивчити особливості первинних документів бухгалтерського обліку). Ми надаємо прекрасну можливість за досить короткий період часу новачкам у цій сфері стати справжніми професіоналами своєї справи.

Запрошуємо всіх охочих відвідати курс правил оформлення первинних документів тренінгової програми «Практична бухгалтерія для початківців – від Чайника до Профі». Цей модуль дуже важливий як для початківців, так і для бухгалтерів різних підприємств.

Для новачків курс правил оформлення первинних документів буде дуже корисним, бо з нього власне і починається практична бухгалтерія. Тут ви зможете отримати всю необхідну інформацію з вищевказаної теми в доступній формі. Також ознайомитеся зі специфікою складання й різними видами первинної документації.

Досвідчені ж бухгалтери, завдяки курсу правил оформлення первинних документів, зможуть по новому поглянути на раніше використовувані знання, і, напевно, з подивом знайдуть для себе багато нового, зможуть знайти справжню впевненість і закріпити свої знання з даної теми, більш детально ознайомитися із законодавчою базою, яка регламентує роботу з первинною документацією. Адже в цій сфері зміни трапляються досить часто, і з огляду на акцент податкового кодексу на бухгалтерському, а не податковому обліку, незнання сучасних вимог до первинних документів ставить під питання ведення бухгалтерії і стає перешкодою на шляху до професійного росту практикуючого бухгалтера. Відвідавши наш курс правил оформлення первинних документів для ФОП на єдиному податку тощо, ви зможете швидко приступити до роботи з оновленими знаннями.

Щоб відвідати курс правил оформлення первинних документів, вам необхідно перейти за цим посиланням і здійснити онлайн-реєстрацію. Зателефонувавши за номером: +38 (032) 247–11–47 або повідомивши про бажання відвідати курс правил оформлення первинних документів електронним листом на мейл crm@zkg.ua, ви також зможете записатися на цей модуль.

Модуль тренінгової програми «Практична бухгалтерія для початківців – від Чайника до Профі» — курс правил оформлення первинних документів

Основною метою цього модуля є отримання всієї необхідної інформації і практичних навичок коректного документального оформлення господарських операцій.
Курс правил оформлення первинних документів триває двадцять чотири (24) академічних години: це шість (6) занять, кожне з яких буде проходити чотири (4) академічних години.

На заняттях ви отримаєте таку інформацію:

  • всі правила оформлення первинної документації як в письмовій так і в електронній формі, які стосуються реалізації послуг, робіт, товарів;
  • як коректно складати касову і банківську документацію з практичними кейсами;
  • правила оформлення внутрішніх документів для обліку товарно-матеріальних цінностей і основних засобів на підприємстві;
  • як складати податкові накладні на практиці;
  • особливості практичного формування реєстрів первинної документації та ін.

Далі пропонуємо вашій увазі повний опис курсу правил оформлення первинних документів.

Детальний зміст програми курсу правил оформлення первинних документів

На першому модулі тренінгової програми «Бухгалтерія для новачків» ми пропонуємо детально вивчити такі теми:

  1. Спочатку, у першому блоці, ми розглянемо основні види первинної документації, а також ознайомимося з законодавчою базою, яка регламентує правила її оформлення. Вивчимо особливі випадки й загальні вимоги. Що стосується головних видів документів, то ви навчитеся класифікувати їх за формою, змістом, порядком обробки, накопичення, використання для управління, передачі та ін. Адже первинна документація підприємства в упорядкованому варіанті — це мінімум документів, але максимум потрібної інформації. Щоб забезпечити цю вимогу, необхідно прекрасно орієнтуватися в засідках основ складання й розуміння суті первинної документації, тобто знати їхню класифікацію. Тривалість заняття з даної теми — чотири академічні години.
  2. Другий блок курсу правил оформлення первинних документів займе чотири академічні години. У ньому ми розкриємо тему первинної документації на реалізацію послуг, робіт, товарів: детально вивчимо товарно-транспортні накладні, акти проведених робіт, довіреності тощо. Розглянемо різні ситуації, що допомагають орієнтуватися в інформації, на підставі якої складаються різні типи первинної документації. Адже, з огляду на особливості різних видів діяльності (реалізації товарів, послуг, організації робіт та ін.), відбувається оформлення конкретних видів документації.
  3. Інформація про касові й банківські документи викладається в третьому блоці курсу правил оформлення первинних документів (чотири академічні години). За цей час ми розглянемо витратні, прибуткові касові ордери, платіжні доручення, звіт про використання підзвітних коштів, касові книги тощо. Пройшовши курс правил оформлення первинних документів, ви навчитеся вести книги обліку розрахункових операцій, робити фіскальні звіти. Ми ознайомимо вас з особливостями функціонування пристроїв (наділених фіскальними функціями), які призначені для реєстрації розрахункових операцій під час надання послуг або продажу товарів.
  4. Одна академічна година призначена на ознайомлення з четвертим блоком інформації про первинну документацію. На цьому етапі курсу правил оформлення первинних документів ми розповімо про документи, які призначені для обліку основних засобів. Вивчимо особливості актів введення в експлуатацію, ознайомимося з інвентарними картками. У цьому блоці також йтиметься про модернізацію й ремонтні роботи.
  5. Особливості обліку руху матеріалів, МШП (малоцінних і швидкозношуваних предметів) — це тема п’ятого блоку курсу правил оформлення первинних документів. Протягом двох академічних годин ви ознайомитеся з такими процесами, як переміщення, списання, продаж і оприбуткування.
  6. Інформація про податкові накладні розміщена в шостому блоці курсу правил оформлення первинних документів. Це формат практичного електронного документообігу. Ми допоможемо вам навчитися правильно заповнювати бланки, коректно вказувати дати реєстрацій і виписок, а також вірно складати обов’язкові реквізити. Це заняття триватиме три академічні години.
  7. У сьомому блоці курсу правил оформлення первинних документів ми розглянемо інші види первинної документації. На занятті протягом години ви навчитеся складати табелі обліку робочого часу, розберетеся в особливостях закупівельних актів, а також актів звірки розрахунків.
  8. Восьмий блок модуля курсу правил оформлення первинних документів, який складається з годинного заняття, — правила складання реєстрів первинної документації. Ми розповімо про терміни зберігання. Ви отримаєте можливість розібратися з переліком документів, що стосуються різних галузей. Інформація про особливості відповідальності за неправильне або несвоєчасне оформлення первинної документації допоможе вам уникнути багатьох неприємних моментів під час роботи.

Ми пропонуємо винятково актуальну, важливу інформацію в курсі правил оформлення первинної документації, яку ви зможете швидко засвоїти і застосувати на практиці.

ТЕСТИ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ НА МОДУЛЬ 1

1 .1 До первинних документів належать: 

а) рахунок

б) табель обліку робочого часу

в) накладна

г) всі відповіді вірні

1.2 Дo первинних документів, що складені в електронній формі належать:

а) документи створені за допомогою комп’ютера в електронній формі

б) документи створені в електронній формі, але роздруковані та підписані особою, що їх виписала

в) документи складені в електронній формі, з накладенням ЕЦП

г) всі відповіді вірні

д) всі відповіді невірні

1.3  Хто відповідає за несвоєчасне складення первинних документів?

а) особи, які склали ці документи

б) особи, які підписали ці документи

в) особи, які перевіряли ці документи

г) особи, які склали та підписали ці документи

д) всі відповіді вірні

е) всі відповіді невірні

1.4 Хто відповідає за організацію бухгалтерського обліку на підприємстві?

а) власник або уповноважена особа

б) головний бухгалтер

в) фінансовий директор

г) всі відповіді вірні

д) всі відповіді невірні

1.5 Підставою для бухгалтерського проведення є:

а) первинний документ

б) бухгалтерська довідка

г) наказ про нарахування премії

д) всі відповіді вірні

г) жодна відповідь невірна

 ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ ТЕСТУ

Курс правил оформлення первинних документів допоможе вам позбавитися від невпевненості у своїх знаннях, зрозуміти суть теми і отримати практичний досвід.

Звернувшись до Академії професійного бухгалтера холдингу професійних послуг “Західна консалтингова група”, ви зможете дізнатися детальніші умови проходження курсу правил оформлення первинних бухгалтерських документів.

Про детальні умови тренінгової програми – склад послуг, тривалість, дата, місце проведення, імена тренерів та їх компетенцію, можна дізнатися звернувшись в компанію.

Для реєстрації на тренінги зателефонуйте будь-ласка до нас в офіс за телефонами:

+38 (032) 247-11-47+38 (067) 672-54-09

е-mail: apb@zkg.ua

(4 - 4.75 - 5)
X