fbpx

Міжнародна реєстрація торговельних марок за кордоном

контакти Адвокатського бюро “Яновський і партнери”

+38 (032) 247-01-00+38 (067) 000-13-27 е-mail: yp@zkg.ua

Правова охорона торгового знаку розповсюджується тільки в межах тієї країни, де торговельна марка була зареєстрована. Наприклад, при реєстрації знаку для товарів і послуг на території України, він охороняється нормами права виключно в межах нашої держави. Правовий захист торгової марки у інших країнах не здійснюється до тих пір, поки вона не пройде реєстрацію на конкретній території.

Згідно з чинним міжнародним законодавством та законодавством інших держав, юридичні та фізичні особи, які є резидентами України, мають право проводити реєстрацію торгової марки на території інших країн.

Резидент України має право здійснювати міжнародну реєстрацію торговельної марки в одній чи декількох іноземних державах.

Дуже часто в клієнтів, які вирішили виводити свої послуги чи товари на міжнародні ринки, виникає питання, навіщо потрібно реєструвати торгову марку в іноземних країнах? Основна причина – це дає змогу звести до мінімуму всі можливі ризики.

Звичайно, використання бренду можливе і без реєстрації. Але не треба дивуватися, якщо на митниці під час експорту виникнуть проблеми через відсутність вашої торговельної марки у митному реєстрі. Або іноземні конкуренти через брак охорони вашого логотипу, слогану чи бренду у країні, використають їх із незначними змінами. І таких прикладів можна наводити дуже багато.

Тому перед тим, як почати вихід на міжнародні ринки, необхідно забезпечити охорону вашої торгової марки у обраних країнах.

Міжнародна реєстрація ТМ може бути проведена декількома способами:

  • через безпосереднє звернення до Патентних відомств у кожній обраній державі;
  • через звернення до Всесвітньої Організації Інтелектуальної Власності шляхом використання Мадридського протоколу.

Національна реєстрація торговельної марки – важливі особливості

При реєстрації ТМ через національні патентні відомства, необхідно дотримуватися термінів та вимог, що встановлюються національним законодавством в обраних країнах. При звернені до патентного відомства, необхідно подавати заявку на реєстрацію знаку для товарів чи послуг офіційною мовою даної держави.

Терміни реєстрації торгових марок у різних країнах відрізняються і можуть складати від 12 до 24 місяців.

Оплата мита та зборів відбувається у валюті країни, де проходить реєстрація. Діловодство та поштове листування здійснюється на мові держави, де проходить реєстрація торгового знаку.

Сума реєстрації відрізняється у різних країнах – мінімальні витрати складають приблизно $1000-$1500. Таким чином, для реєстрації торгових марок у 3-х країнах шляхом національної процедури, необхідно підготувати мінімальний бюджет $3000-$4000.

Переваги реєстрації торговельної марки за Мадридською угодою

З метою спрощення та оптимізації процедури реєстрації одного торгового знаку на території кількох держав, а також мінімізації витрат часу та фінансів, міжнародне співтовариство розробило та запровадило процедуру міжнародної реєстрації знаку для товарів і послуг, що регламентується та регулюється Мадридською угодою та Мадридським протоколом.

Такий варіант дозволяє оформити знак для товару чи послуги одночасно в декількох країнах, що є учасницями Мадридської угоди. До Мадридської системи входить 98 членів, що представляють 115 країн світу.

Серед переваг Мадридської угоди про міжнародну реєстрацію знаків можна виділити наступне:

  • Спрощена процедура подачі документів на реєстрацію торгової марки – від заявника вимагається лише подання однієї заявки до Міжнародного бюро інтелектуальної власності через державне відомство у своїй країні, з переліком держав, де він хоче отримати правовий захист;
  • Ціна на міжнародну реєстрацію торговельної марки за Мадридською угодою суттєво дешевша, ніж проведення процедури окремо у кожній країні;
  • Відсутня необхідність дотримуватися численних правил оформлення заявки та пакету документів у відповідності з законодавчою базою в кожній з країн, де проводиться реєстрація;
  • Оформлення заявки відбувається на одній з міжнародних мов (англійська, іспанська, французька);
  • Листування з Всесвітньою організацією інтелектуальної власності відбувається на одній із установлених мов;
  • Вся документація з питань поданої заявки на реєстрацію торгової марки публікується на сайті Міжнародного бюро з інтелектуальної власності;
  • За проведення процедури реєстрації торговельної марки за Мадридською угодою у кількох країнах, заявник одноразово сплачує національне мито на території своєї країни, а також міжнародне мито на рахунок Міжнародного бюро, у швейцарських франках;
  • За наявності заявки міжнародного зразка на реєстрацію торгової марки, власник може поширити торговельний знак на території, де він попередньо не був зареєстрований – для цього необхідно лише здійснити оплату національного та міжнародного мита;
  • Реєстрація торгових марок та знаків через ВОІВ проводиться на термін 20 років за Мадридською угодою та на 10 років – за Мадридським протоколом. Подовження цих термінів можливе після оплати необхідних зборів.

Порівняно з національними процедурами оформлення, Мадридська процедура реєстрації товарних знаків обійдеться замовнику в декілька разів дешевше.

Ми допоможемо виконати міжнародну реєстрацію торгової марки у відповідності з Мадридською угодою  і з дотриманням усіх норм міжнародного права.

Кінцева ціна міжнародної реєстрації ТМ залежить від кількості країн, до яких подається заявка, від кількості класів за міжнародною класифікацією товарів і послуг для реєстрації знаків, чорно-білого чи кольорового виконання ТМ.

Для розрахунку бюджету на міжнародну реєстрацію ТМ та отримання консультації – зв’яжіться із спеціалістами Західної консалтингової групи. Ми будемо раді відповісти на будь-які питання, що виникнуть у вас, а також надати повний пакет послуг із міжнародної реєстрації торгових марок за Мадридською процедурою.

(9 - 5.00 - 5)
X