Міжнародна реєстрація торгових марок за кордоном

Міжнародна реєстрація торгової марки

Правова охорона торгового знаку розповсюджується тільки в межах тієї країни, де торгова марка була зареєстрована. Наприклад, при реєстрації товарного знаку на території України, він охороняється нормами права виключно в межах нашої держави. Правовий захист торгової марки у інших країнах не здійснюється до тих пір, поки вона не пройде реєстрацію на конкретній території.

Згідно з чинним міжнародним законодавством та законодавством інших держав, юридичні та фізичні особи, що являються резидентами України, мають право проводити реєстрацію торгової марки на території інших країн.

Резидент України має право здійснювати міжнародну реєстрацію торговельної марки в одній чи декількох іноземних державах.

Дуже часто в клієнтів, які вирішили виводити свої послуги чи товари на міжнародні ринки, виникає питання, навіщо потрібно реєструвати торгову марку в іноземних країнах? Основна причина – це дає змогу звести до мінімуму всі можливі ризики.

Звичайно, використання ТМ можливе і без реєстрації. Але не треба дивуватися, якщо на митниці під час експорту виникнуть проблеми через відсутність вашої торгової марки у митному реєстрі. Або іноземні конкуренти через брак охорони вашого логотипу, слогану чи бренду у країні, використають їх із незначними змінами. І таких прикладів можна наводити дуже багато.

Тому перед тим, як почати вихід на міжнародні ринки, необхідно забезпечити охорону вашої торгової марки у обраних країнах.

Міжнародна реєстрація ТМ може бути проведена декількома способами:

  • через безпосереднє звернення до Патентних відомств у кожній обраній державі;
  • через звернення до Всесвітньої Організації Інтелектуальної Власності шляхом використання Мадридського протоколу.

Національна реєстрація торгової марки – важливі особливості

При реєстрації ТМ через національні патентні відомства, необхідно дотримуватися термінів та вимог, що встановлюються національним законодавством в обраних країнах. При звернені до патентного відомства, необхідно подавати заявку на реєстрацію знаку для товарів чи послуг офіційною мовою даної держави.

Терміни реєстрації торгових марок у різних країнах відрізняються і можуть складати від 12 до 24 місяців.

Оплата мита та зборів відбувається у валюті країни, де проходить реєстрація. Діловодство та поштове листування здійснюється на мові держави, де проходить реєстрація торгового знаку.

Сума реєстрації відрізняється у різних країнах – мінімальні витрати складають приблизно $1000-$1500. Таким чином, для реєстрації торгових марок у 3-х країнах шляхом національної процедури, необхідно підготувати мінімальний бюджет $3000-$4000.

Переваги реєстрації торгової марки за Мадридською угодою

З метою спрощення та оптимізації процедури реєстрації одного торгового знаку на території кількох держав, а також мінімізації витрат часу та фінансів, міжнародне співтовариство розробило та запровадило процедуру міжнародної реєстрації знаку для товарів чи послуг, що регламентується та регулюється Мадридською угодою та Мадридським протоколом.

Такий варіант дозволяє оформити знак для товару чи послуги одночасно в декількох країнах, що є учасницями Мадридської угоди. До Мадридської системи входить 98 членів, що представляють 115 країн світу.

Серед переваг Мадридської угоди про міжнародну реєстрацію знаків можна виділити наступне:

  • Спрощена процедура подачі документів на реєстрацію торгової марки – від заявника вимагається лише подання однієї заявки до Міжнародного бюро інтелектуальної власності через державне відомство у своїй країні, з переліком держав, де він хоче отримати правовий захист;
  • Ціна на міжнародну реєстрацію торговельної марки за Мадридською угодою суттєво дешевша, ніж проведення процедури окремо у кожній країні;
  • Відсутня необхідність дотримуватися численних правил оформлення заявки та пакету документів у відповідності з законодавчою базою в кожній з країн, де проводиться реєстрація;
  • Оформлення заявки відбувається на одній з міжнародних мов (англійська, іспанська, французька);
  • Листування з Всесвітньою організацією інтелектуальної власності відбувається на одній із установлених мов;
  • Вся документація з питань поданої заявки на реєстрацію торгової марки публікується на сайті Міжнародного бюро з інтелектуальної власності;
  • За проведення процедури реєстрації торговельної марки за Мадридською угодою у кількох країнах, заявник одноразово сплачує національне мито на території своєї країни, а також міжнародне мито на рахунок Міжнародного бюро, у швейцарських франках;
  • При наявності заявки міжнародного зразка на реєстрацію торгової марки, власник може поширити торговельний знак на території, де він попередньо не був зареєстрований – для цього необхідно лише здійснити оплату національного та міжнародного мита;
  • Реєстрація торгових марок та знаків через ВОІВ проводиться на термін 20 років за Мадридською угодою та на 10 років – за Мадридським протоколом. Подовження цих термінів можливе після оплати необхідних зборів.

Порівняно з національними процедурами оформлення, Мадридська процедура реєстрації товарних знаків обійдеться замовнику в декілька разів дешевше.

Ми допоможемо виконати міжнародну реєстрацію торгової марки у відповідності з Мадридською угодою  і з дотриманням усіх норм міжнародного права.

Кінцева ціна міжнародної реєстрації ТМ залежить від кількості країн, до яких подається заявка, від кількості та класів за міжнародною класифікацією товарів і послуг для реєстрації знаків, чорно-білого чи кольорового виконання ТМ.

Для розрахунку бюджету на міжнародну реєстрацію ТМ та отримання консультації – зв’яжіться із співробітниками Західної консалтингової групи. Ми будемо раді відповісти на будь-які питання, що виникнуть у вас, а також надати повний пакет послуг із міжнародної реєстрації торгових марок за Мадридською процедурою.

(3 - 5.00 - 5)
Підписатись на наші новини


error: