Вигоди та переваги бухгалтерського аутсорсингу

Напишіть кроли вам зручно отримати дзвінок

Заповніть опитувальник і отримайте безкоштовну консультацію і детальну письмову інформацію від нашого фахівця про умови надання послуг з бухгалтерського обліку

Бухгалтерські послуги

 

замовити бухгалтерські послуги

За багатоканальним номером +38 (032) 247-04-00

або написавши за  адресою za@zkg.ua

 

Унікальність наших послуг та переваги бухгалтерського аутсорсингу*

1. Ми з вами щодня з 8:00 до 20:00 ПН-ПТ, 8:00-13:00 СБ (вихідний лише неділя). Такого не робить ніхто з конкурентів. 

2.   Гарантія нашої повної відповідальності за професійну помилку – дійсний договір страхування на 5’000’000 грн., який пред’являємо на першу вимогу.

3.   Професіоналізм та компетентність фахівців компанії, ключові з яких мають найвищу професійну кваліфікацію в галузі бухгалтерії, податків або аудиту – визнані в Україні та у світі сертифікати CAP, CIPA, IFA, підтверджений результатами, рекомендаціями і відгуками клієнтів. 

4.    Аутсорсингова бухгалтерська компанія завжди присутня “на робочому місці” і є на зв’язку, –  не хворіє, не бере лікарняний, не відпрошується за сімейними обставинами, не ходить у відпустку, забезпечує взаємозамінність бухгалтерів та безперервність сервісу 24 години на добу 7 днів на тиждень 365 днів у році.

5.     Ваші значні заощадження на організацію роботи головного бухгалтера  – від 2000 грн./міс. (на прикладі міста Львів):

– офісна площа (до 10 кв.м. – оренда від 800 грн./міс., купівля від 8000 грн./метр ),

– меблі і оргтехніка (комп’ютер, принтер, копір, сканер, телефон, комунікації – знос від 400 грн./міс., купівля від 10000 грн.),

– ліцензійне програмне забезпечення в т.ч. професійні бухгалтерські програми з поновленням – знос від 200 грн./міс., купівля від 6000 грн.

– системне адміністрування – 1 комп’ютер від 100 грн./міс.,

– інформаційно-довідкові правові системи від 300 грн./міс.,

– професійна періодика – від 100 грн./міс.,  

– папір, канцтовари, конверти, послуги пошти – від 100 грн./міс. 

6.     Економія витрат на офіційну заробітну плату з нарахованими 36,7% єдиного соціального внеску. Навіть якщо це мінімальна зарплата – вона складе понад 1500 грн.   Економія на соціальному пакеті та інших гарантіях, які мали б надаватись найманому працівнику – відпускні, лікарняні, доплати/премії.

7.     Висока професійна та ділова репутація компанії і її фахівців, підтверджена рекомендаціями і відгуками клієнтів, та випускниками нашої “школи бухгалтерів”, нагородами відомих бізнес-спільнот, запрошеннями в якості лекторів та доповідачів конференцій, конгресів, форумів, семінарів. Це можна легко перевірити і ми представимо всі необхідні документи та контакти.

8.     Повна фінансова і матеріальна відповідальність компанія за виконання ролі “головного бухгалтера”, в тому числі, за сплату штрафних санкцій і пені. А випадку, коли Вашим бухгалтером допущені помилки, халатність чи відбулось зловживання посадовими обов’язками – Ви зможете утримати з нього відшкодування не більше 1-го розміру його заробітної плати і не більше 20% від зарплати за місяць.

9.     У вас не буде необхідності їздити в наші офіси і доставляти нам первинні бухгалтерські документи та витрачати свій дорогоцінний час. Це зробить спеціально підготований помічник бухгалтера (кур’єр), який, згідно з описом в опечатаному пакеті, забере у Вас і доставить для обробки все необхідне. А якщо обсяг первинної документації дуже великий, ведення бухгалтерії здійснюється шляхом автообміну та синхронізації баз даних або віддаленого доступу наших фахівців до бухгалтерської бази клієнта.

10.  Ведення обліку під контролем висококваліфікованих спеціалістів з досвідом саме у вашій сфері бізнесу. Натомість, послуги внутрішнього фахівця аналогічного  рівня на Вашому підприємстві можуть бути не повністю затребуваними і фахівець “скучатиме та деградуватиме”, вимагаючи відносно високу винагороду, що неефективно і фінансово обтяжливо.

11.  Різноманітна спеціалізація і більш ніж 15-річний досвід ключових фахівців компанії.

12.  Власник бізнесу, має можливість отримати незалежний фінансовий контроль стану збереження і обліку активів, контроль за фінансовою діяльністю директора (виконавчого органу), фінансової служби та бухгалтерії.

13. Ми вміємо швидко “розпізнати” некомпетентного бухгалтера, шляхом професійного тестування.

14.  Відновлення бухгалтерського обліку, при необхідності, ще на самому початку співпраці та оптимізація податків у процесі.

15.  Не потрібно витрачати час та зусилля на пошук професіонала, вірного та відповідального працівника, не маючи впевненості в тому, що ваш вибір правильний.

16.  Оплата по договору аутсорсингу не оподатковується податками на зарплату, і відноситься до витрат в податковому обліку. Тобто отримуєте високу якість та заощадження витрат.

17.  Економія витрат на підтримку професійної кваліфікації штатного бухгалтера – семінари, курси, тренінги, а також передплату періодичних професійних видань.

18.  Ви не будете залежати від людського фактора і від єдиного фахівця у цій сфері, оскільки, за виконання договору несе повну відповідальність юридична особа.

19. Ми навчаємо ваших працівників (офіс-менеджера, обліковця, секретаря, комірника, продавця тощо) правильно, за зразком,  оформляти первинні документи на папері та в обліковій програмі, контролюємо цей процес, складаємо та відповідаємо за здані декларації і звіти.  

(*Аутсо?рсинг (англ. outsourcing) — передача компанією частини її завдань або процесів стороннім виконавцям. Угода, за якою робота виконується людьми з зовнішньої компанії, яка зазвичай є також експертом в цьому виді робіт. Аутсорсинг часто використовується для скорочення витрат, або виконання непрофільних функцій. За матеріалами з Вікіпедії — вільної енциклопедії.)

()
Підписатись на наші новини

error: